Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Buď súčasťou nového projektu! rola, ktorá sa neodmieta!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Konečne príležitosť na zmenu pre tých, ktorí nechcú stereotyp. Ak hľadáte prácu, ktorá spája komunikáciu v cudzom jazyku a administratívnu podporu, určite nám pošlite CV!
Pozíciu obsadzujeme pre spoločnosť, každoročne oceňovanú ako jednu z TOP finančných inštitúcií.
Náplň práce zahŕňa:
- Prácu v novej aplikácii vytvorenej pre klientov spoločnosti
- Telefonickú a emailovú podpora používateľov v cudzom jazyku (nie call centrum)
- Administratívne plnenie úloh – nastavenie prístupov, dopĺňanie údajov, selekciu vhodných dát, spracovanie portfólia produktov
- Komunikáciu s ostatnými oddeleniami a manažérmi
Pozíciu obsadzujeme pre spoločnosť, každoročne oceňovanú ako jednu z TOP finančných inštitúcií.
Náplň práce zahŕňa:
- Prácu v novej aplikácii vytvorenej pre klientov spoločnosti
- Telefonickú a emailovú podpora používateľov v cudzom jazyku (nie call centrum)
- Administratívne plnenie úloh – nastavenie prístupov, dopĺňanie údajov, selekciu vhodných dát, spracovanie portfólia produktov
- Komunikáciu s ostatnými oddeleniami a manažérmi
Požadujeme
Akých kandidátov hľadáme:
- Jazykovo vybavených, s týmito kombináciami:
slovenský a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
český a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
- So skúsenosťou s komunikáciou alebo poskytovaním klientského servisu a administratívou (min. 6 mesiacov)
- Používateľov MS Office – Word a Excel
- S proaktívnym prístupom a chuťou učiť sa
- Jazykovo vybavených, s týmito kombináciami:
slovenský a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
český a anglický jazyk + jeden z nasledovných jazykov: bulharský/rumunský/maďarský/poľský/ruský/ukrajinský jazyk
- So skúsenosťou s komunikáciou alebo poskytovaním klientského servisu a administratívou (min. 6 mesiacov)
- Používateľov MS Office – Word a Excel
- S proaktívnym prístupom a chuťou učiť sa
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2698016
Megjelentetés dátuma: 22.8.2016
2016-08-22
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 - 1300 EUR/mesiac