Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná(ý)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej nadnárodnej spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- Evidencia došlej a odchádzajúcej pošty
- Prijímanie návštev
- Obsluha zabezpečovacieho a vstupného elektronického systému
- Administratívna podpora vedenia a členov tímu
- Pomoc pri príprave mítingov
- Podpora účtovnému oddeleniu
- Sledovanie kvality upratovacích služieb
- Priebežná kontrola zásob občerstvenia, kancelárskych potrieb a čistiacich potrieb
- Drobné administratívne a upratovacie práce podľa pokynov nadriadeného
Vašou náplňou práce bude:
- Evidencia došlej a odchádzajúcej pošty
- Prijímanie návštev
- Obsluha zabezpečovacieho a vstupného elektronického systému
- Administratívna podpora vedenia a členov tímu
- Pomoc pri príprave mítingov
- Podpora účtovnému oddeleniu
- Sledovanie kvality upratovacích služieb
- Priebežná kontrola zásob občerstvenia, kancelárskych potrieb a čistiacich potrieb
- Drobné administratívne a upratovacie práce podľa pokynov nadriadeného
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Študent denného štúdia VŠ
- Prax na pozícii Recepčnej/Office manažéra je veľkou výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Flexibilita a ochota pracovať podľa aktuálnej potreby (ako zástup vo sviatky, v čase zaneprázdnenosti oddelenia a pod.)
- Profesionálne vystupovanie
- Výborné komunikačné schopnosti a zmysel pre detail
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
- Študent denného štúdia VŠ
- Prax na pozícii Recepčnej/Office manažéra je veľkou výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Flexibilita a ochota pracovať podľa aktuálnej potreby (ako zástup vo sviatky, v čase zaneprázdnenosti oddelenia a pod.)
- Profesionálne vystupovanie
- Výborné komunikačné schopnosti a zmysel pre detail
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 2107414
Megjelentetés dátuma: 13.5.2015
2015-05-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.