Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Back office support with french language
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ovládate ANGLIČTINU a FRANCÚZŠTINU na pokročilej úrovni, chcete tieto jazyky využívať pri práci a láka Vás administratíva? Ak máte aj vzdelanie alebo prax v ekonomickej oblasti, máme pozíciu presne pre Vás!
Otvára sa Vám jedinečná príležitosť u nášho klienta, celosvetovo pôsobiacej spoločnosti zameranej na rýchloobrátkový tovar, kde bude Vašou náplňou práce:
- komplexná podpora účtovnému oddeleniu
- fakturácia a spracovávanie účtovných dokumentov
- e-mailová, prípadne telefonická komunikácia vo francúzštine s inými oddeleniami spoločnosti
- podpora pri marketingových aktivitách
- práca s internými systémami (zadávanie a sledovane objednávok)
- administratíva spojená s celým procesom
- ad hoc úlohy, práca s tímom
Otvára sa Vám jedinečná príležitosť u nášho klienta, celosvetovo pôsobiacej spoločnosti zameranej na rýchloobrátkový tovar, kde bude Vašou náplňou práce:
- komplexná podpora účtovnému oddeleniu
- fakturácia a spracovávanie účtovných dokumentov
- e-mailová, prípadne telefonická komunikácia vo francúzštine s inými oddeleniami spoločnosti
- podpora pri marketingových aktivitách
- práca s internými systémami (zadávanie a sledovane objednávok)
- administratíva spojená s celým procesom
- ad hoc úlohy, práca s tímom
Požadujeme
Požiadavky na úspešného kandidáta:
- pokročilá znalosť ANGLICKÉHO A FRANCÚZSKEHO jazyka
- SŠ alebo VŠ ekonomického zamerania je PODMIENKOU
- prax vo finančnej oblasti alebo administratíve – min. 6 mesiacov
- znalosť balíka MS Office
- presnosť a orientácia na detail
- flexibilnosť, schopnosť prispôsobiť sa zmenám
- pokročilá znalosť ANGLICKÉHO A FRANCÚZSKEHO jazyka
- SŠ alebo VŠ ekonomického zamerania je PODMIENKOU
- prax vo finančnej oblasti alebo administratíve – min. 6 mesiacov
- znalosť balíka MS Office
- presnosť a orientácia na detail
- flexibilnosť, schopnosť prispôsobiť sa zmenám
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1858116
Megjelentetés dátuma: 5.9.2014
2014-09-05
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 - 1100 EUR/mesiac