Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka/asistent
Miesto práce
Lučenec, Banskobystrický kraj
Lučenec, Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Staňte sa aj Vy súčasťou úspešného tímu nášho klienta, medzinárodnej spoločnosti. V súčasnosti hľadáme šikovných kandidátov na pozíciu ASISTENT/ASISTENTKA projektu.
Náplň práce:
- Vedenie a vybavovanie administratívnych záležitostí na projekte
- Vybavovanie korešpondencie, pošty, zadávanie dát do systému
- Mailová a telefonická komunikácia
- Príprava faktúr a iných podkladov účtovnému oddeleniu
- Vedenie pokladne, mesačné vyúčtovanie pokladne
- Evidencia odpracovaných hodín zamestnancov, evidencia dochádzky
- Obstarávanie kancelárskych potrieb, nápojov a občerstvenia
- Organizácia a participácia na pracovných poradách a stretnutiach
- Distribúcia projektovej dokumentácie, archivácia a aktualizácia dokumentácie
Náplň práce:
- Vedenie a vybavovanie administratívnych záležitostí na projekte
- Vybavovanie korešpondencie, pošty, zadávanie dát do systému
- Mailová a telefonická komunikácia
- Príprava faktúr a iných podkladov účtovnému oddeleniu
- Vedenie pokladne, mesačné vyúčtovanie pokladne
- Evidencia odpracovaných hodín zamestnancov, evidencia dochádzky
- Obstarávanie kancelárskych potrieb, nápojov a občerstvenia
- Organizácia a participácia na pracovných poradách a stretnutiach
- Distribúcia projektovej dokumentácie, archivácia a aktualizácia dokumentácie
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritériá:
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca prax na asistentskej pozícii
- Výborná znalosť slovenského jazyka a slovenskej gramatiky
- Znalosť anglického jazyka je výhodou
- Veľmi dobré PC zručnosti - pokročilá práca s balíkom MS Office
- Samostatnosť pri plnení úloh
- Spoľahlivosť a precíznosť
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Tímový duch
- Pozícia je vhodná aj pre šikovných absolventov s administratívnou praxou počas školy
- Ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca prax na asistentskej pozícii
- Výborná znalosť slovenského jazyka a slovenskej gramatiky
- Znalosť anglického jazyka je výhodou
- Veľmi dobré PC zručnosti - pokročilá práca s balíkom MS Office
- Samostatnosť pri plnení úloh
- Spoľahlivosť a precíznosť
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Tímový duch
- Pozícia je vhodná aj pre šikovných absolventov s administratívnou praxou počas školy
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 1713137
Megjelentetés dátuma: 10.4.2014
2014-04-10
Régió: Banskobystrický kraj Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.