Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent pre správu a podporu predaja cestovného poistenia
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.12.2016
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna podpora pre externých klientov (maklérske spoločnosti, cestovné kancelárie), poskytovanie poradenstva, servisu, školení, prezetácia inovácií produktov, atď.
- príprava zmlúv a kalkulácií podľa zadania, príprava výročných listov, faktúr
- komunikácia s internými oddeleniami ohľadom životného cyklu zmlúv (príprava podpisov, archivácia, kontrola správnosti zmlúv)
- poskytovanie servisu pre klientov, spracovanie poistných udalostí
- príprava podkladov (reporty, tabuľky, prezentácie) podľa potrieb oddelenia
- ďalšia administratívna práca podľa zadaní
- príprava zmlúv a kalkulácií podľa zadania, príprava výročných listov, faktúr
- komunikácia s internými oddeleniami ohľadom životného cyklu zmlúv (príprava podpisov, archivácia, kontrola správnosti zmlúv)
- poskytovanie servisu pre klientov, spracovanie poistných udalostí
- príprava podkladov (reporty, tabuľky, prezentácie) podľa potrieb oddelenia
- ďalšia administratívna práca podľa zadaní
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- rizikové životné poistenie
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- rizikové životné poistenie
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia je obsadzovaná ako Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky zamestnankyne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu
- pozitívny vzťah k administratívnej práci
- orientácia na detail, vytrvalosť
- tímový hráč, dynamická a nekonfliktná osobnosť
- pozitívny vzťah k administratívnej práci
- orientácia na detail, vytrvalosť
- tímový hráč, dynamická a nekonfliktná osobnosť
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2769864
Megjelentetés dátuma: 17.10.2016
2016-10-17
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Predajca leteniek/zájazdov, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou