Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Account Manager
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pokiaľ Vás zaujíma obchod, radi nadväzujete a budujete vzťahy, máte skúsenosť so školiteľskou činnosťou, máte skúsenosti v poisťovníctve a dokážete motivovať, táto pracovná pozícia Vám poskytuje ideálnu príležitosť uplatniť sa v nasledovných činnostiach:
- Rozvíjanie a budovanie vzťahov s partnerskými spoločnosťami (maklérske spoločnosti pôsobiace na celom území SR)
- Organizácia a účasť na pravidelných stretnutiach s maklérskymi spoločnosťami
- Účasť na motivačných akciách pre obchodných partnerov
- Vykonávanie pravidelných produktových a motivačných školení pre obchodných partnerov
- Zabezpečenie konzultačnej činnosti pre nich (realizácia a presadzovanie požiadaviek partnerských spoločností, pravidelné informovanie o vzniknutých problémoch ako aj navrhovanie ich riešení)
- Akvizícia nových partnerských spoločností a vytváranie spolupráce s nimi
- Zabezpečenie prípravy návrhu poistných produktov
- Zodpovednosť za plnenie úloh určených členom predstavenstva
- Príprava podkladov pre predstavenstvo
- Rozvíjanie a budovanie vzťahov s partnerskými spoločnosťami (maklérske spoločnosti pôsobiace na celom území SR)
- Organizácia a účasť na pravidelných stretnutiach s maklérskymi spoločnosťami
- Účasť na motivačných akciách pre obchodných partnerov
- Vykonávanie pravidelných produktových a motivačných školení pre obchodných partnerov
- Zabezpečenie konzultačnej činnosti pre nich (realizácia a presadzovanie požiadaviek partnerských spoločností, pravidelné informovanie o vzniknutých problémoch ako aj navrhovanie ich riešení)
- Akvizícia nových partnerských spoločností a vytváranie spolupráce s nimi
- Zabezpečenie prípravy návrhu poistných produktov
- Zodpovednosť za plnenie úloh určených členom predstavenstva
- Príprava podkladov pre predstavenstvo
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Služobný automobil, notebook, telefón
- Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- Pružný pracovný čas
- Dni pracovného voľna naviac
- Rehabilitačné a regeneračné služby
- Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- Zvýhodnené produkty VÚB banky
- Služobný automobil, notebook, telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna prax v oblasti predaja produktov/služieb min. 2 - 3 roky
- Skúsenosť so školiteľskou činnosťou - realizácia produktových motivačných školení
- Silné pro-zákaznícke myslenie, schopnosť budovať si vynikajúce vzťahy s obchodnými partnermi a motivovať ich k obchodným výsledkom
- Flexibilita, komunikačné zručnosti, pozitívny prístup ku zmenám
- Schopnosť rýchlej analýzy situácie a pohotových reakcií
- Ochota neustále sa vzdelávať a cestovať (ochota stráviť cca 2 víkendy v mesiaci v teréne)
- Skúsenosť so školiteľskou činnosťou - realizácia produktových motivačných školení
- Silné pro-zákaznícke myslenie, schopnosť budovať si vynikajúce vzťahy s obchodnými partnermi a motivovať ich k obchodným výsledkom
- Flexibilita, komunikačné zručnosti, pozitívny prístup ku zmenám
- Schopnosť rýchlej analýzy situácie a pohotových reakcií
- Ochota neustále sa vzdelávať a cestovať (ochota stráviť cca 2 víkendy v mesiaci v teréne)
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2603064
Megjelentetés dátuma: 2.11.2016
2016-11-02
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Key account manager Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou