Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Metodik procesnej podpory
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-analyzuje, metodicky usmerňuje, koordinuje procesy a školí v oblasti správy poistenia
- na základe analýz navrhuje optimalizáciu procesov a zabezpečuje spracovanie požiadaviek na implementáciu z hľadiska systému i procesov,
- eviduje a vykonáva správu požiadaviek a prvotné testovanie dodaných systémových funkcionalít od dodávateľa,
- pripravuje dokumentáciu pre školenie užívateľov,
- vykonáva školenie vybraných užívateľov,
- spracováva manuály a usmernenia
- na základe analýz navrhuje optimalizáciu procesov a zabezpečuje spracovanie požiadaviek na implementáciu z hľadiska systému i procesov,
- eviduje a vykonáva správu požiadaviek a prvotné testovanie dodaných systémových funkcionalít od dodávateľa,
- pripravuje dokumentáciu pre školenie užívateľov,
- vykonáva školenie vybraných užívateľov,
- spracováva manuály a usmernenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky.
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú (zástup počas materskej dovolenky/rodičovskej dovolenky). Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom našej stránky alebo profesie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je prax v oblasti poisťovníctva
- príprava metodík
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci v rámci spoločnosti,
- schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne,
- príprava metodík
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci v rámci spoločnosti,
- schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2134665
Megjelentetés dátuma: 4.4.2017
2017-04-04
Régió: Bratislava Pozíció: Referent správy poistenia Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu