EN SK

Become part of a team of visionaries

Join us in shaping the future of cybersecurity

back to open job positions

Technical Support Engineer Tier 2

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
ESET hľadá technicky zdatného a komunikatívneho kolegu do tímu oddelenia technickej podpory. Ak chcete prichádzať do styku s novými technológiami, učiť sa nové veci, tak je táto pozícia vhodná práve pre vás. Veľká škála vedomostí ktoré nadobudnete na tejto pozícií bude ceneným artiklom aj pre iné oddelenia spoločnosti ESET.

Zodpovednosti:
  • Poskytovať technickú podporu pre produkty spoločnosti ESET pre koncových zákazníkov a medzinárodných partnerov
  • Pomoc zákazníkom s odstraňovaním infiltrácií
  • Zoznámenie sa s novými produktmi spoločnosti ešte pred ich vydaním
  • Replikovanie problémov a spolupráca pri ich riešení s oddelením vývoja
  • Vytváranie podkladov pre tvorbu článkov do databázy znalostí

Contact person

Mgr. Martin Rafaj

About ESET

ESET is a global leader in digital security and one of the largest cybersecurity vendors in the European Union. It is also the biggest and most appreciated IT company in Slovakia.

For more than 30 years, we have been developing industry-leading IT security software and services to protect businesses, critical infrastructure and consumers worldwide.

ESET's purpose is not only to create cybersecurity solutions for customers but also to actively contribute to a more innovative and responsible society in terms of education, science and research.

We are a proud signatory and ambassador of the Diversity Charter. We believe in creating a respectful environment in which all our employees feel welcome, without exception.

Visit our website to learn more about us.

ID: 2724873  Megjelentetés dátuma: 26.4.2018