Sekretárka

Druhá strategická, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 27/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnený pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zabezpečovanie organizačných a administratívnych požiadaviek spoločnosti podľa pokynov
- Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí, porád a služobných ciest
- Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov
- Spracovávanie písomnej korešpondencie a elektronickej pošty
- Evidencia a administrácia došlej a odoslanej pošty
- Vedenie evidencie dokumentov spoločnosti, archivovanie dokumentov, zmlúv, kontaktov
- Obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení
- Uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia, starostlivosť o kuchynku a rokovacie priestory
- Objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej spotreby

Zamestnanecké výhody, benefity

- Garancia stabilnej spoločnosti,

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom jazyku spolu s fotografiou, očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese.
Písomné odpovede zasielame iba kandidátom pozvaných na osobný pohovor. Ďakujeme za porozumenie.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich pracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti Druhá strategická, a.s., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

asistent/ sekretárka

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Práca je vhodná pre kandidátov s min. 5 ročnou praxou na pozícii alebo obdobnej pozícii,
- Samostatnosť, komunikatívnosť,
- Chuť pracovať na sekretárskej pozícii
- Príjemný vzhľad a korektné vystupovanie,
- ČASOVÁ FLEXIBILITA

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenstvo a správa investícií.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1575832  Megjelentetés dátuma: 20.9.2013  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Bude upresnený pri osobnom pohovore