Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Referent pre spracovanie cestovných výdavkov
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
Oddelenie cestovných nákladov hľadá kandidáta, alebo kandidátku s aktívnou znalosťou nemeckého jazyka. Na tejto pozícii budete zabezpečovať spracovanie cestovných výdavkov zamestnancov. Vašou zodpovednosťou je opravovať služobné cesty v súlade s internými smernicami spoločnosti. Ďalej spracovávate telefonické a mailové požiadavky zamestnancov ohľadom cestovných výdavkov.
Denne využívate nemecký a slovenský jazyk.
Napriek tomu, že pozícia je vhodná i pre absolventov, uvítame záujem z rôznorodých radov záujemcov.
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zodpovednosť a precíznosť
• pozitívny vzťah k práci s číslami
• komunikatívnosť
• flexibilita
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka
• pozitívny vzťah k práci s číslami
• komunikatívnosť
• flexibilita
• schopnosť pracovať samostatne a aj v tíme
• orientácia na zákazníka
Benefity
ktoré rozmaznajú
Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody ako napr.:• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku. Kandidátov, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, budeme telefonicky kontaktovať.
ID: 2511321
Megjelentetés dátuma: 28.11.2016
2016-11-28
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.