Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Services Associates GERMAN language
DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
The Customer Service Associate acts as the primary interface between Company and our business partners. The Customer Service Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to Merchants selling on the Company platform. The successful candidate has an immediate, distinct effect on the experience of customers of Company, making a strong record of customer focus a high standard for the role. A Customer Service Associate is expected to address chronic system issues, provide process improvements, develop internal documentation, and contribute to a team environment, all while adhering to service level agreements for phone and/or email cases.
Zamestnanecké výhody, benefity
Be a part of the fast-growing biggest international company ! We strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience.
Above standard salary.
Home office work possibility.
Above standard salary.
Home office work possibility.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Our client strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience continues to grow and evolve as a world-class e-commerce platform.
Our client strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience continues to grow and evolve as a world-class e-commerce platform.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Active GERMAN and intermediate ENGLISH - is NECESSARY.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
https://www.dekra-job.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2576089
Megjelentetés dátuma: 24.5.2016
2016-05-24
Régió: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj Pozíció: Helpdesk operátor Cég: DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.