Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Telefonický operátor
Data Call
Miesto práce
Jilemnického 532/2, Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Jilemnického 532/2, Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.10.2022
01.10.2022
Mzdové podmienky (brutto)
4 - 7,7 EUR/hod.Odmeny, bonusy. Mzdové podmienky v prípade spolupráce na živnosť sú navýšené o mzdové odvody a dane vo výške 35,2%.
4 - 7,7 EUR/hod.Odmeny, bonusy. Mzdové podmienky v prípade spolupráce na živnosť sú navýšené o mzdové odvody a dane vo výške 35,2%.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre rozšírenie nášho tímu, hľadáme ďaľších kolegov.
Tvojou úlohou bude:
- Telefonická komunikácia s klientmi za účelom vybavenia ich objednávok, požiadaviek, emailová komunikácia s klientmi, písomná administratíva
- Telefonická komunikácia s klientmi za účelom dohodnutia obchodného stretnutia - základné poskytovanie informácii o službe a priebehu stretnutia
- Dohadovanie obchodných stretnutí pre vybranú lokalitu pre konkrétneho obchodného zástupcu (nepodieľate sa na žiadnom predaji produktov, ani osobne na obchodnom stretnutí)
- Prieskum verejnej mienky (telefonické spracovanie ankiet)
- Spracovanie realizovaného hovoru a zapísanie požiadavky do interného systému
- Flexibilná pracovná doba
Tvojou úlohou bude:
- Telefonická komunikácia s klientmi za účelom vybavenia ich objednávok, požiadaviek, emailová komunikácia s klientmi, písomná administratíva
- Telefonická komunikácia s klientmi za účelom dohodnutia obchodného stretnutia - základné poskytovanie informácii o službe a priebehu stretnutia
- Dohadovanie obchodných stretnutí pre vybranú lokalitu pre konkrétneho obchodného zástupcu (nepodieľate sa na žiadnom predaji produktov, ani osobne na obchodnom stretnutí)
- Prieskum verejnej mienky (telefonické spracovanie ankiet)
- Spracovanie realizovaného hovoru a zapísanie požiadavky do interného systému
- Flexibilná pracovná doba
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť prechodu na trvalý pracovný pomer
- práca v príjemnom a modernom prostredí
- zabezpečíme odborné a komunikačné školenia
- kariérny a platový rast
- motivujúce finančné ohodnotenie s bonusmi
- firemné akcie, vianočný večierok
- práca v príjemnom a modernom prostredí
- zabezpečíme odborné a komunikačné školenia
- kariérny a platový rast
- motivujúce finančné ohodnotenie s bonusmi
- firemné akcie, vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Bližšie uvedené informácie na prijímacom pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúca prax v predaji telekomunikačných služieb je výhodou, ale nie podmienkou
- komunikačné a argumentačné schopnosti
- základy práce s počítačom
- flexibilita
- ochota sa učiť
- chuť pracovať v tíme
- tímová a osobná zodpovednosť
- minimálne odpracovaných 30 hodín/ týždenne
- komunikačné a argumentačné schopnosti
- základy práce s počítačom
- flexibilita
- ochota sa učiť
- chuť pracovať v tíme
- tímová a osobná zodpovednosť
- minimálne odpracovaných 30 hodín/ týždenne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Data Call, s.r.o. poskytuje služby v oblasti telekomunikácií, realizáciou projektov call centrom - dohadovanie obchodných stretnutí, zákaznícke infolinky, helpdesk, prieskumy verejnej mienky. Zabezpečuje podporu v oblasti zákazníckeho servisu a administratívnej podpory pre obchodné oddelenia a zákaznícke servisy.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2427370
Megjelentetés dátuma: 19.9.2022
2022-09-19
Régió: Trenčín Pozíció: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Data Call
Alapbér (bruttó): 4 EUR/hod.