Si komunikatívny a rád počúvaš češtinu? Tak hľadáme práve Teba! (Pracovník zákazníckeho servisu)

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
24.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 650 - 700 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• flexibilné plánovanie pracovného času
• možnosť práce na skrátený úväzok (min. 20 hod/týž.)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja

• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• porozumenie češtiny na výbornej úrovni
• čeština na komunikatívnej úrovni výhodou, nie však podmienkou
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 – 22.00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 2767315  Megjelentetés dátuma: 14.10.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: cca. 650 - 700 €