Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office/ HR Asistent (part-time)
CN Group CZ s.r.o.
Miesto práce
Obchodná 2, Bratislava
Obchodná 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.12.2016
01.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
ahoj,
aktuálne hĺadáme šikovného študenta/ študentku (ideálne 4.-5. ročníka VŠ) na pozíciu Office /HR Asistent/ka.
Očakávame od Teba ochotu učiť sa nové veci, zodpovedný prístup, organizačné schopnosti a dobrú náladu :)
Ide o prácu na skrátený úväzok do 20 hodín týždenne.
Náplň práce zahŕňa vedenie administratívnej a HR agendy firmy, ako aj príprava podkladov, organizovanie firemných akciíí, podpora interného marketingu a pod.
aktuálne hĺadáme šikovného študenta/ študentku (ideálne 4.-5. ročníka VŠ) na pozíciu Office /HR Asistent/ka.
Očakávame od Teba ochotu učiť sa nové veci, zodpovedný prístup, organizačné schopnosti a dobrú náladu :)
Ide o prácu na skrátený úväzok do 20 hodín týždenne.
Náplň práce zahŕňa vedenie administratívnej a HR agendy firmy, ako aj príprava podkladov, organizovanie firemných akciíí, podpora interného marketingu a pod.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Jazykové kurzy - dochádzajú k nám lektori, ktorí sa snažia zdokonaľovať našu angličtinu a nemčinu
• Externé školenie - veľmi radi podporíme našich zamestnancov v ich kariére certifikáciami, externými školeniami a konferenciami
• Interné školenia - naši vývojári svoju prácu milujú a radi sa o svoje vedomosti delia na pravidelných stretnutiach a seminároch
• Benefitný systém
• Príjemné pracovné prostredie v centre Prahy, Zlína alebo Bratislavy
• Každý týždeň organizujeme spoločné raňajky, kde preberieme novinky u dobrého jedla a kávy
• Môžeš si užiť akcie, ktoré už majú tradíciu (Outdoor, vianočný večierok, lyžovačka atď.)
• Externé školenie - veľmi radi podporíme našich zamestnancov v ich kariére certifikáciami, externými školeniami a konferenciami
• Interné školenia - naši vývojári svoju prácu milujú a radi sa o svoje vedomosti delia na pravidelných stretnutiach a seminároch
• Benefitný systém
• Príjemné pracovné prostredie v centre Prahy, Zlína alebo Bratislavy
• Každý týždeň organizujeme spoločné raňajky, kde preberieme novinky u dobrého jedla a kávy
• Môžeš si užiť akcie, ktoré už majú tradíciu (Outdoor, vianočný večierok, lyžovačka atď.)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Founded in Prague in 1994, now with more than 200 employees in the Czech Republic, and currently building new branch in Bratislava. CN Group is a leader in near-shore outsourced software development which is our main business activity for clients in Scandinavia, Germany, the UK and other European countries. Apart the software development, we also offer IT Management Consulting services and QA/Testing services. Our employees are highly qualified with high level of education. Our key values are openness, flexibility and focus on success. For more information, visit our website www.cngroup.dk.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2789192
Megjelentetés dátuma: 1.11.2016
2016-11-01
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Cég: CN Group CZ s.r.o.