Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka (študent part-time) | Aupark Tower
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
4 Eur / hod
4 Eur / hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
O tíme
Pracovná náplň
- Náš tím sa stará o Property Management - správu celej budovy Aupark Tower
- Každý deň sa venujeme tomu, aby naši klienti dostali stopercentný servis
- Rozsah práce je naozaj široký, pretože sa venujeme administratívnej správe nájomných zmlúv, vystavujeme faktúry, pripravujeme rôzne analýzy a reporty pre vlastníkov i nájomcov, staráme sa o technický stav budovy a riadime množstvo dodávateľov
Pracovná náplň
- komplexná asistencia manažmentu
- vypracovanie marketingových plánov a rozpočtov obchodného centra
- príprava a kontrola reklamných kampaní a marketingových akcií
- organizačné zabezpečenie a príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, vyhotovenie zápisov zo stretnutí s nájomcami
- zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- firemná korešpondencia: komplexná interná aj externá komunikáciu (príprava odpovedí na korešpondenciu obchodných partnerov podľa inštrukcií nadriadených
- odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- evidencia dodávateľských faktúr do knihy došlých faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia faktúr a ich distribúcia na účtovné oddelenie, korešpondencia a komunikácia s účtovným oddelením
- evidencia objednávok a obchodných zmlúv, kompletizácia listinných identifikácii obchodných partnerov, predkladanie kópii zmlúv a dokladov účtovnej firme
- vedenie a aktualizácia databázy obchodných partnerov
- evidencia neplatičov, komunikácia s nájomníkmi kvôli oneskoreným platbám, aktívne znižovanie pohľadávok na dennej báze
- evidencia pokladne, príprava podkladov pre mesačnú uzávierku pokladne, posun na odsúhlasenie a podpis nadriadeným, jej inventarizácia, odovzdávanie podkladov pre účtovné oddelenie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Príležitosť kariérneho rastu v rámci CBRE
- Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, ktorú je možné upraviť podľa rozvrhu.
- Teambuilding a iné firemné akcie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- precíznosť, zodpovedný prístup
- analytické schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- znalosť programov MS Office na pokročilej úrovni
- dlhodobá brigáda vhodná len pre študentov VŠ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2650753
Megjelentetés dátuma: 14.8.2018
2018-08-14
Régió: Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent Cég: CBRE s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 4 Eur / hod