Asistent zákazníckeho centra pre kancelárie Košice a Prešov

CASSOVIA REALITAS

Miesto práce
Tolstého 2, KE a Námestie mieru 1, PO, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
3,5 €/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Telefonický, sms a emailový kontakt podľa pridelenej databázy klientov, zasielanie návrhu zmlúv, príjem a evidencia podpísaných zmlúv a spätná starostlivosť o klienta.

Zamestnanecké výhody, benefity

fixná odmena 3,5 €/hod.
odmeny navyše podľa počtu podpísaných zmlúv
práca z domu, na pobočke v KE alebo PO
kreatívna práca
práca max. 5 hod. denne,
individuálny pracovný týždenný čas podľa dohody
interné a externé školenia na podporu predaja
možnosť absolventskej praxe

V prípade dosahovania úspešnosti realizovaných projektov - možnosť dlhodobej spolupráce na TPP.

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie uchádzačov na požadovanú pracovnú pozíciu je potrebné zaslať Váš životopis a motivačný list.

Na výberové konanie budú pozvaní len vybraní uchádzači, každý uchádzač bude emailom informovaný či postupuje do ďalšieho kola.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• študent vysokej školy, absolvent
• komunikačné schopnosti
• životná vitalita
• orientácia na cieľ
• empatia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Líder na trhu s nehnuteľnosťami na východnom Slovensku.

Realitná kancelária CASSOVIA REALITAS vstúpila na slovenský trh v roku 2007 ako dynamická, zdravá a spoľahlivá spoločnosť, ktorá v prvom rade kladie dôraz na maximálnu kvalitu poskytovaných služieb a na uspokojenie potrieb klientov. Vďaka našej snahe stať sa jednou z najlepších realitných kancelárii v odbore sa našej spoločnosti stabilne zvyšuje ročný obrat.
Hlavnou náplňou práce našej realitnej kancelárie je poskytovanie profesionálneho a špičkového servisu v oblasti kúpy, predaja a prenájmu nehnuteľností. Na prvom mieste je pre nás vždy klient. Uvedomujeme si, že predaj alebo kúpa nehnuteľnosti je pre našich klientov krok, ktorý robia len párkrát v živote, preto sa vždy snažíme pre našich klientov nájsť takú nehnuteľnosť, ktorá plne zodpovedá ich predstavám a možnostiam.
Náš tím kombinuje podnikateľského ducha a hlbokú znalosť v danom odbore, a to s najvyššími štandardmi starostlivosti o klientov, čím si u našich klientov udržiavame dôveru. Neustále investujeme do zlepšovania postupov, vzdelávania a marketingu, aby sme boli schopní priniesť maximum z toho, čo trh s nehnuteľnosťami ponúka.

Naša spoločnosť je tvorená tímom ochotných pracovníkov, ktorí radi prevezmú Vaše starosti v oblasti nehnuteľností na svoje plecia. Naši realitní makléri dôkladne poznajú trh nehnuteľností na východnom Slovensku a sú tak pripravení poskytnúť svojim klientom plnohodnotné informácie, odporučiť vhodné riešenia ich problémov a bezpečne ich sprevádzať realitným trhom.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2560918  Megjelentetés dátuma: 8.2.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 3,5 €/hod.