Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda
Miesto práce
Einsteinova 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá dvoch nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície:
1) IP & Ethernet Network Operation Center (NOC) Operator
2) Access & Transmissions Network Operation Center (NOC) Operator
Náplňou práce je dohľad nad chrbitcovou sieťou BENESTRA, monitoring zákazníckych služieb, sieťových zariadení, zakladanie ticketov na evidenciu riešenia porúch a požiadavok zákazníkov ako aj interných ticketov, operatívna komunikácia s dodávateľmi, zákazníkmi (v rámci 2. úrovne podpory pre zákazníkov) ako aj internými technickými špecialistami (3. úroveň podpory).
Detailnejšie informácie:
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
1) IP & Ethernet Network Operation Center (NOC) Operator
2) Access & Transmissions Network Operation Center (NOC) Operator
Náplňou práce je dohľad nad chrbitcovou sieťou BENESTRA, monitoring zákazníckych služieb, sieťových zariadení, zakladanie ticketov na evidenciu riešenia porúch a požiadavok zákazníkov ako aj interných ticketov, operatívna komunikácia s dodávateľmi, zákazníkmi (v rámci 2. úrovne podpory pre zákazníkov) ako aj internými technickými špecialistami (3. úroveň podpory).
Detailnejšie informácie:
- Monitoruje sieť spoločnosti.
- Upravuje konfiguráciu služieb v IP sieti (Cisco), na Point-to-point a Point-to-multipoint zariadeniach, SDH...
- Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
- Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
- Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
- Spolupracuje s ostatnými oddeleniami na odstránení porúch.
- Preberá požiadavky na plánované výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
- Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
- Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
- Navrhuje riešenia a upozorňuje na nedostatky v procesoch.
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhoda
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť TCP/IP protokolu
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- Komunikačné zručnosti nutnou PODMIENKOU
- Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
- Absolvovanie Cisco Academy výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3133871
Megjelentetés dátuma: 17.7.2017
2017-07-17
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista prevádzky sietí a služieb, Technik, Telefonický operátor Cég: SWAN, a.s.