Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Personalista
Arios, s.r.o.
Miesto práce
Lučenec, okres Lučenec
Lučenec, okres Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2016
01.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie personálnej agendy zamestnancov,
- pripravuje pracovné zmluvy, náplne práce a hmotné zodpovednosti v súlade so schválenými dokumentmi,
- vyhľadávanie a výber zamestnancov na určené pracovné pozície,
- sledovanie legislatívnych zmien v pracovnoprávnej oblasti,
- zabezpečuje personálnu inzerciu v printových a online médiách,
- vykonáva prijímacie pohovory s uchádzačmi o zamestnanie,
- komunikuje s úradmi zdravotného a sociálneho zabezpečenia, úradmi práce, inšpektorátom práce a inými úradmi v oblasti pracovného práva,
- zabezpečuje organizovanie vstupných a periodických školení z BOZP
- podieľa sa na tvorbe a implementácií systému odmeňovania zamestnancov,
- vyberá a zabezpečuje školenia pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečuje kontinuálne vzdelávanie zamestnancov,
- priamo riadi zamestnancov vrátnice
- zopovedá za sledovanie a zabezpečovanie referenčných dokumentov, štatistických dát a ďalších informácií týkajúcich sa Zákonníka práce, pracovnoprávnych predpisov, podmienok na trhu práce a prehľadov o mzdách a platoch,
- zodpovedá za dodržiavanie termínov pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov zo Sociálnej a zdravotných poisťovní,
zodpovedá za vedenie databázy uchádzačov, za efektívny nábor.
- pripravuje pracovné zmluvy, náplne práce a hmotné zodpovednosti v súlade so schválenými dokumentmi,
- vyhľadávanie a výber zamestnancov na určené pracovné pozície,
- sledovanie legislatívnych zmien v pracovnoprávnej oblasti,
- zabezpečuje personálnu inzerciu v printových a online médiách,
- vykonáva prijímacie pohovory s uchádzačmi o zamestnanie,
- komunikuje s úradmi zdravotného a sociálneho zabezpečenia, úradmi práce, inšpektorátom práce a inými úradmi v oblasti pracovného práva,
- zabezpečuje organizovanie vstupných a periodických školení z BOZP
- podieľa sa na tvorbe a implementácií systému odmeňovania zamestnancov,
- vyberá a zabezpečuje školenia pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečuje kontinuálne vzdelávanie zamestnancov,
- priamo riadi zamestnancov vrátnice
- zopovedá za sledovanie a zabezpečovanie referenčných dokumentov, štatistických dát a ďalších informácií týkajúcich sa Zákonníka práce, pracovnoprávnych predpisov, podmienok na trhu práce a prehľadov o mzdách a platoch,
- zodpovedá za dodržiavanie termínov pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov zo Sociálnej a zdravotných poisťovní,
zodpovedá za vedenie databázy uchádzačov, za efektívny nábor.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV na e-mailovú adresu: [email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Drevospracujúci priemysel
Drevospracujúci priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min 3 roky relevantných skúseností v oblasti ľudských zdrojov,
- samostatnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- precíznosť a dôslednosť
- flexibilita
- trpezlivosť
- samostatnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- precíznosť a dôslednosť
- flexibilita
- trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Arios s.r.o je privátna investično - obchodná spoločnosť, ktorá dynamicky rozvíja svoju činnosť vo viacerých oblastiach podnikania. Prostredníctvom našich dcérskych spoločností zamestnávame viac ako 500 zamestnancov a profesionálov v oblastiach financií, realít, personalistiky, prevádzkových, distribučných a sociálno-zdravotných služieb. Svoju činnosť realizujeme prostredníctvom našich pobočiek na území Slovenskej a Českej republiky. Našou snahou je vnímať, vyhľadávať a uspokojovať požiadavky existujúcich a nových zákazníkov a prinášať im konkurenčne výhodné riešenia odpovedajúce ich potrebám. Rovnako byť stabilným a vyhľadávaným zamestnávateľom špičkových a motivovaných odborníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2663499
Megjelentetés dátuma: 16.8.2016
2016-08-16
Régió: okres Lučenec Pozíció: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Cég: Arios, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou