Podpora online platformy v oblasti bankovníctva s holandským jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš rád komunikáciu s ľuďmi a appkové vychytávky, ovládaš anglický a holandský jazyk na vynikajúcej úrovni, ktorý chceš využívať na dennej báze, rozhodne čítaj ďalej! Náš klient v súčasnosti hľadá šikovných špecialistov na ich nový, stále sa vyvíjajúci web-based portál. Tvojou náplňou práce by mohlo byť:

• riešenie technických a funkčných problémov s portálom
• zriaďovanie portálu korporátnym klientom
• Udržiavanie kontaktu s klientmi a business partnermi / podielnikmi a informovanie ich o vývoji ich žiadostí
• Navrhovanie inovácií produktu na minimalizovanie počtu žiadostí o podporu (nové funkcie produktu)
• Vytváranie procesných manuálov
• Zodpovednosť za úspešné vybavenie klientov
• Podpora interných kolegov (na globálnej úrovni) pri spracovávaní dát získaných prostredníctvom rôznych kanálov v rámci interného softvéru
• Starostlivosť o zhromažďovanie, registráciu a správne spracovanie potrebných údajov
• Denná práca s PC, tabletom i Androidom

Zamestnanecké výhody, benefity

- Množstvo finančných a nefinančných benefitov
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Mladý a dynamický kolektív

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Naš klient pôsobí v oblasti bankovníctva.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pošli svoj životopis ak spĺňaš nasledovné kritériá:
• Plynulá znalosť anglického + holandského jazyka
• Skúsenosti v klientskom servise
• Trpezlivosť, pozornosť, jasná komunikácia, pozitívny "can do" prístup
• Výborné administratívne zručnosti (skúsenosti s aplikáciami MS Office Word a Excel)
• Flexibilita, orientácia na výsledky a tímový duch, schopnosť pracovať v dynamickom meniacom sa prostredí, odolnosť voči stresu
• Pre uchádzačov o prácu z krajín mimo EÚ je potrebné pracovné povolenie!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2494968  Megjelentetés dátuma: 19.5.2017