Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná/ Recepčný/ Administratívna podpora
ABB, s.r.o.
Miesto práce
Tuhovská 29, Bratislava
Tuhovská 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku / kandidáta so zodpovednosťou za chod recepcie a ďalšie asistentské/administratívne práce.
Vaše konkrétne úlohy:
• Zodpovedať za plynulý chod recepcie
• Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
• Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
• Zaznamenávať príchody a odchody do knihy návštev
• Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
• Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, faxy a elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
• Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
• Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií a kompletizácia reportov, príprava podkladov pre dochádzku zamestnancov, zodpovednosť za stravné karty, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti, support pre odd. ľudských zdrojov, nákup, finančné oddelenie atď.)
• Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom, vedenie dochádzky zamestnancov v internom systéme, príprava reportov a analýz údajov v exceli
Vaše konkrétne úlohy:
• Zodpovedať za plynulý chod recepcie
• Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
• Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
• Zaznamenávať príchody a odchody do knihy návštev
• Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
• Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, faxy a elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
• Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
• Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií a kompletizácia reportov, príprava podkladov pre dochádzku zamestnancov, zodpovednosť za stravné karty, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti, support pre odd. ľudských zdrojov, nákup, finančné oddelenie atď.)
• Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom, vedenie dochádzky zamestnancov v internom systéme, príprava reportov a analýz údajov v exceli
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v dynamickom tíme
nové moderné pracovisko
možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti
účasť na firemných teambuildingových akciách
nové moderné pracovisko
možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti
účasť na firemných teambuildingových akciách
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o zaslanie životopisu emailom na doleuvedenú mailovú adresu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je rozhodujúce
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• hľadáme kandidátku / kandidáta so záujmom o prácu v administratíve, s príjemným vystupovaním, proaktívnym prístupom a schopnosťou efektívne zorganizovať prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy
• skúsenosti v oblasti administratívy vítané
• základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
• samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
• reprezentatívne vystupovanie, dobrá komunikácia, schopnosť práce s citlivými informáciami
• skúsenosti v oblasti administratívy vítané
• základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
• samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
• reprezentatívne vystupovanie, dobrá komunikácia, schopnosť práce s citlivými informáciami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ABB je poprednou globálnou spoločnosťou v oblasti digitálnych a automatizačných technológií, ktorá zamestnáva 105 000 talentovaných ľudí približne v 100 krajinách sveta. ABB s viac ako 130-ročnou históriou píše budúcnosť priemyselnej digitalizácie prostredníctvom štyroch biznis oddelení – elektrifikácia, priemyselná automatizácia, pohony, robotika a automatizácia. Úspech ABB spočíva najmä v silnom zameraní sa na výskum a vývoj, vďaka čomu firma mohla predstaviť viacero technologických noviniek a inovácií. Svoje aktivity na Slovensku spoločnosť rozbehla začiatkom deväťdesiatych rokov. Dnes je úspešnou obchodno-inžinieringovou firmou so 110 spolupracovníkmi a zastúpením v troch mestách – Bratislava, Banská Bystrica, Košice – čo umožňuje rýchly a bezproblémový kontakt so zákazníkmi.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3128690
Megjelentetés dátuma: 12.7.2017
2017-07-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Cég: ABB, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou