We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedúci/a obchodnej pobočky v NZ
Miesto práce
okres Nové Zámky
okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
ASAP / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadiť a zodpovedať za prevádzku pridelenej pobočky ( 4 predajcovia )
• Zodpovedať za plnenie kvantitatívnych aj kvalitatívnych cieľov pobočky.
• Plniť stanovené ciele v oblasti zákazníckej spokojnosti, kvality predaja a obsluhy.
• Zodpovedať za plnenie obchodného plánu danej pobočky vo všetkých produktových skupinách a segmentoch, rozdelenie obchodného plánu medzi predajcami danej pobočky.
• Aktívne vyhľadávať obchodné príležitosti a aktívny predaj do zvereného segmentu
• Viesť obchodné rokovania so zákazníkmi a vypracovávať obchodné ponuky
• Stanovovať plány a dohliadať na plnenie individuálnych a tímových predajných cieľov
• Spolupracovať pri navrhovaní a definovaní požiadaviek na rozvoj pobočky.
• Vytvárať reporty pre manažment.
• Pripravovať procesy a usmernenia pre zamestnancov.
• Vyhodnocovať výkonnosť zamestnancov pridelenej skupiny.
• Identifikovať potreby a navrhovať aktivity v oblasti rozvoja zamestnancov pridelenej skupiny.
• Podpora predaja, koučing, usmerňovanie poradcov a predajcov
• Zodpovedať za personálne zabezpečenie pobočky (výberové konania, zaškolenie)
• Spracovávať podklady zamestnancov pobočky (dochádzka, príprava podkladov pre mzdy)
• Zodpovedať za plnenie kvantitatívnych aj kvalitatívnych cieľov pobočky.
• Plniť stanovené ciele v oblasti zákazníckej spokojnosti, kvality predaja a obsluhy.
• Zodpovedať za plnenie obchodného plánu danej pobočky vo všetkých produktových skupinách a segmentoch, rozdelenie obchodného plánu medzi predajcami danej pobočky.
• Aktívne vyhľadávať obchodné príležitosti a aktívny predaj do zvereného segmentu
• Viesť obchodné rokovania so zákazníkmi a vypracovávať obchodné ponuky
• Stanovovať plány a dohliadať na plnenie individuálnych a tímových predajných cieľov
• Spolupracovať pri navrhovaní a definovaní požiadaviek na rozvoj pobočky.
• Vytvárať reporty pre manažment.
• Pripravovať procesy a usmernenia pre zamestnancov.
• Vyhodnocovať výkonnosť zamestnancov pridelenej skupiny.
• Identifikovať potreby a navrhovať aktivity v oblasti rozvoja zamestnancov pridelenej skupiny.
• Podpora predaja, koučing, usmerňovanie poradcov a predajcov
• Zodpovedať za personálne zabezpečenie pobočky (výberové konania, zaškolenie)
• Spracovávať podklady zamestnancov pobočky (dochádzka, príprava podkladov pre mzdy)
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 19.05.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, humanitné, technické, všeobecné, právnické oblasť vzdelania nerozhoduje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, riadenie ľudí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• Empatia a energia
*• Vysoké pracovné nasadenie
*• Schopnosť iniciovať a riadiť zmeny
*• Skúsenosti v oblasti predaja s relevantnými výsledkami
*• Skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť viesť ľudí a dosiahnuť cieľ
*• Energický prejav, otvorenosť zmenám
*• Orientácia na výsledok
*• Zákaznícka orientácia, výborné vyjednávacie schopnosti
*• Asertivita, iniciatíva, proaktivita
*• Prezentačné schopnosti
*• Empatia a energia
*• Vysoké pracovné nasadenie
*• Schopnosť iniciovať a riadiť zmeny
*• Skúsenosti v oblasti predaja s relevantnými výsledkami
*• Skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť viesť ľudí a dosiahnuť cieľ
*• Energický prejav, otvorenosť zmenám
*• Orientácia na výsledok
*• Zákaznícka orientácia, výborné vyjednávacie schopnosti
*• Asertivita, iniciatíva, proaktivita
*• Prezentačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3039035
Posting date: 1.5.2017
2017-05-01
location: okres Nové Zámky Position: Manažér reklamačného oddelenia, Obchodný manažér, Prevádzkar, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddelenia, Vedúci predajne/prevádzky Company: Západoslovenská energetika, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou