We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zamestnanec administratívy a zákazníckeho servisu - Bratislava
XXXLutz
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac600,- € základná mzda+250,- € osobné ohodnotenie+37,- € obratová prémia+príplatky podľa ZP
850 EUR/mesiac600,- € základná mzda+250,- € osobné ohodnotenie+37,- € obratová prémia+príplatky podľa ZP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše úlohy:
* administatívny príjem tovaru
* spracovanie objednávok
* intenzívna komunikácia s dodávateľmi aj v cudzom jazyku (NJ)
* riešenie požiadaviek zákazníka osobne, telefonicky alebo e-mailom
* vedenie a kontrola hospodárskej agendy
* administatívny príjem tovaru
* spracovanie objednávok
* intenzívna komunikácia s dodávateľmi aj v cudzom jazyku (NJ)
* riešenie požiadaviek zákazníka osobne, telefonicky alebo e-mailom
* vedenie a kontrola hospodárskej agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
* rôznorodú zaujímavú prácu v mladom dynamickom kolektíve
* možnosť využívať cudzie jazyky
* zaškolenie a zapracovanie
* zázemie úspešnej stabilnej zahraničnej spoločnosti
* rôznorodú zaujímavú prácu v mladom dynamickom kolektíve
* možnosť využívať cudzie jazyky
* zaškolenie a zapracovanie
* zázemie úspešnej stabilnej zahraničnej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
* stredoškolské vzdelanie s maturitou
* skúsenosti s riešením reklamácií výhodou
* znalosť práce s PC
* proklientský prístup
* profesionálne vystupovanie, orientácia na zákazníka, schopnosť riešenia konfliktných situácií, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, flexibilitu, loajalitu, samostatnosť, dôslednosť
* ovládanie NJ /AJ/ na komunikatívnej úrovni-výhodou
* stredoškolské vzdelanie s maturitou
* skúsenosti s riešením reklamácií výhodou
* znalosť práce s PC
* proklientský prístup
* profesionálne vystupovanie, orientácia na zákazníka, schopnosť riešenia konfliktných situácií, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, flexibilitu, loajalitu, samostatnosť, dôslednosť
* ovládanie NJ /AJ/ na komunikatívnej úrovni-výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina XXXLutz prevádzkuje viac ako 320 obchodov s nábytkom v 13 európskych krajinách (Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko, Švajčiarsko, Švédsko, Srbsko a Poľsko) a momentálne zamestnáva viac ako 25 700 ľudí. S ročným obratom 5,1 miliardy EUR je skupina XXXLutz druhým najväčším predajcom nábytku na svete.
Kontakt
ID: 1639773
Posting date: 20.2.2020
2020-02-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Pracovník reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov Company: XXXLutz
Basic salary component (gross): 850 EUR/mesiac