We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažér nákupného oddelenia
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
adekvátne platové ohodnotenie
adekvátne platové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Manažér nákupného oddelenia.
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť, ktorá sa už vyše 20 rokov zaoberá veľkoobchodnou činnosťou so železiarskym tovarom a stavebným a nábytkovým kovaním (napr. zámky a kľučky, hadice, spojovací materiál a veľa iných položiek). Zákazníkmi nášho klienta sú hlavne maloobchodné predajne, stavebné a výrobné spoločnosti a rôzne inštitúcie.
Spoločnosť nášho klienta má na Slovensku tri pobočky – Bratislava, Banská Bystrica, Košice. Na pobočke v Banskej Bystrici sa nachádza nákupné oddelenie, pre ktoré hľadáme manažéra. V Banskej Bystrici je aj centrálny sklad tovaru, z ktorého sa tovar expeduje na pobočky v Bratislave a v Košiciach.
Manažér nákupného oddelenia bude viesť a riadiť nákupné oddelenie, na ktorom pracujú 3 referenti nákupu. To v sebe zahŕňa nielen personálnu, ale aj procesnú stránku.
Práve zefektívňovanie fungovania činností a procesov nákupného oddelenia, ako aj ostatných oddelení, ktoré sú prepojené s nákupným oddelením je jednou z najdôležitejších činností Manažéra nákupného oddelenia.
Úspešný kandidát na tejto pozícii je zodpovedný za optimálne množstvo a zloženie skladových zásob v závislosti od sezónnosti, ukazovateľov predaja a dopytu v predchádzajúcich porovnateľných obdobiach a pod.
Medzi ďalšie typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• podieľanie sa na tvorbe týždenných plánov dovozu a expedície tovaru
• vyjednávanie obchodných podmienok s novými aj existujúcimi dodávateľmi
• aktualizácia cenníkov – stanovovanie predajných cien a marže
• riadenie, hodnotenie a motivácia podriadených zamestnancov; v prípade potreby robí aj personálne zmeny v rámci svojho tímu, vyberá a adaptuje nových zamestnancov
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• má buď manažérsku skúsenosť na nákupnom oddelení,
• alebo je šikovný nákupca, ktorý chce využiť svoje doterajšie skúsenosti a kariérne sa posunúť
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť, ktorá sa už vyše 20 rokov zaoberá veľkoobchodnou činnosťou so železiarskym tovarom a stavebným a nábytkovým kovaním (napr. zámky a kľučky, hadice, spojovací materiál a veľa iných položiek). Zákazníkmi nášho klienta sú hlavne maloobchodné predajne, stavebné a výrobné spoločnosti a rôzne inštitúcie.
Spoločnosť nášho klienta má na Slovensku tri pobočky – Bratislava, Banská Bystrica, Košice. Na pobočke v Banskej Bystrici sa nachádza nákupné oddelenie, pre ktoré hľadáme manažéra. V Banskej Bystrici je aj centrálny sklad tovaru, z ktorého sa tovar expeduje na pobočky v Bratislave a v Košiciach.
Manažér nákupného oddelenia bude viesť a riadiť nákupné oddelenie, na ktorom pracujú 3 referenti nákupu. To v sebe zahŕňa nielen personálnu, ale aj procesnú stránku.
Práve zefektívňovanie fungovania činností a procesov nákupného oddelenia, ako aj ostatných oddelení, ktoré sú prepojené s nákupným oddelením je jednou z najdôležitejších činností Manažéra nákupného oddelenia.
Úspešný kandidát na tejto pozícii je zodpovedný za optimálne množstvo a zloženie skladových zásob v závislosti od sezónnosti, ukazovateľov predaja a dopytu v predchádzajúcich porovnateľných obdobiach a pod.
Medzi ďalšie typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• podieľanie sa na tvorbe týždenných plánov dovozu a expedície tovaru
• vyjednávanie obchodných podmienok s novými aj existujúcimi dodávateľmi
• aktualizácia cenníkov – stanovovanie predajných cien a marže
• riadenie, hodnotenie a motivácia podriadených zamestnancov; v prípade potreby robí aj personálne zmeny v rámci svojho tímu, vyberá a adaptuje nových zamestnancov
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• má buď manažérsku skúsenosť na nákupnom oddelení,
• alebo je šikovný nákupca, ktorý chce využiť svoje doterajšie skúsenosti a kariérne sa posunúť
Zamestnanecké výhody, benefity
Z výhod poskytovaných naším klientom by sme radi vyzdvihli, že ide o pracovnú pozíciu, ktorá:
• umožňuje realizovanie vlastných ideí a návrhov pri zefektívňovaní procesov
• poskytuje perspektívu ďalšieho kariérneho rastu
Ďalšie výhody a benefity:
• pracovná pozícia v úspešnej spoločnosti, ktorá neustále posilňuje svoju pozíciu na trhu a rozširuje služby pre svojich zákazníkov
• v malej spoločnosti (do 40 ľudí), ktorá vie reagovať operatívne a pružne
• práca v mladom a kreatívnom tíme s rodinnou atmosférou
• finančné príspevky pri osobných a pracovných výročiach
• teambuildingové kvartálne porady
• Vianočný večierok
• ďalšie benefity po dohode so zamestnávateľom a na základe výsledkov
• umožňuje realizovanie vlastných ideí a návrhov pri zefektívňovaní procesov
• poskytuje perspektívu ďalšieho kariérneho rastu
Ďalšie výhody a benefity:
• pracovná pozícia v úspešnej spoločnosti, ktorá neustále posilňuje svoju pozíciu na trhu a rozširuje služby pre svojich zákazníkov
• v malej spoločnosti (do 40 ľudí), ktorá vie reagovať operatívne a pružne
• práca v mladom a kreatívnom tíme s rodinnou atmosférou
• finančné príspevky pri osobných a pracovných výročiach
• teambuildingové kvartálne porady
• Vianočný večierok
• ďalšie benefity po dohode so zamestnávateľom a na základe výsledkov
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť, ktorá sa už vyše 20 rokov zaoberá veľkoobchodnou činnosťou so železiarskym tovarom a stavebným a nábytkovým kovaním (napr. zámky a kľučky, hadice, spojovací materiál a veľa iných položiek).
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť, ktorá sa už vyše 20 rokov zaoberá veľkoobchodnou činnosťou so železiarskym tovarom a stavebným a nábytkovým kovaním (napr. zámky a kľučky, hadice, spojovací materiál a veľa iných položiek).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2842190
Posting date: 6.12.2016
2016-12-06
location: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Position: Nákupca, Obchodný manažér, Produktový manažér, Vedúci nákupu, Vedúci odbytu Company: TRIGON Consulting s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: adekvátne platové ohodnotenie