We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Area Manager - Predaj prémiovej značky vysokozdvižnej a skladovej techniky
Trescon Executive Search, s. r. o.
Miesto práce
Západné Slovensko, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava, okres Nitra
Západné Slovensko, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za predaj zariadení a systémov prémiovej značky manipulačnej techniky vo zverenom regióne.
• Nadväzovanie obchodných vzťahov s potenciálnymi klientmi, organizovanie obchodných stretnutí, vytváranie a budovanie efektívnych a dlhodobo prínosných partnerstiev.
• Predaj zariadení a systémov vysokozdvižnej a skladovej techniky firemným zákazníkom (vrátane projektov finančne rozsiahleho charakteru), príprava podkladov pre administratívnu časť obchodu.
• Analýza potreby zákazníkov, poskytnutie odborného poradenstva v oblasti vnútropodnikovej logistiky, návrh najvhodnejších riešení, príprava a prezentácia ponuky aj kalkulácie.
• Vedenie obchodných rokovaní o komerčných podmienkach kontraktov.
• Zodpovednosť za plnenie plánu tržieb a dosahovanie plánovaného zisku.
• Komunikácia s oddelením starostlivosti o kľúčových zákazníkov v centrále spoločnosti, v prípade starostlivosti o medzinárodných zákazníkov.
• Implementovanie taktiky predaja pre zákazníkov na základe prevládajúcich trendov v danom sektore a stratégie firmy.
• V spolupráci s obchodným riaditeľom zosúlaďovanie svojej činnosti s globálnou stratégiou firmy.
• Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci celej firmy, najmä s odd. predaja logistických systémov, prenájmu a jazdených zariadení a so servisným oddelením.
• Pravidelný a efektívny report ohľadom postupu a výsledkoch svojej činnosti.
• Podielanie sa na produktovom manažmente pridelených produktových skupín (spolupráca pri uvádzaní nových produktov na trh, podielanie sa na marketingových aktivitách, sledovanie aktivít konkurencie).
• Vytváranie a priebežná aktualizácia databázy stálych a potenciálnych zákazníkov v danom teritóriu alebo oblasti.
• Možnosť riešiť špecifické úlohy a projekty podľa aktuálnej potreby spoločnosti.
• Nadväzovanie obchodných vzťahov s potenciálnymi klientmi, organizovanie obchodných stretnutí, vytváranie a budovanie efektívnych a dlhodobo prínosných partnerstiev.
• Predaj zariadení a systémov vysokozdvižnej a skladovej techniky firemným zákazníkom (vrátane projektov finančne rozsiahleho charakteru), príprava podkladov pre administratívnu časť obchodu.
• Analýza potreby zákazníkov, poskytnutie odborného poradenstva v oblasti vnútropodnikovej logistiky, návrh najvhodnejších riešení, príprava a prezentácia ponuky aj kalkulácie.
• Vedenie obchodných rokovaní o komerčných podmienkach kontraktov.
• Zodpovednosť za plnenie plánu tržieb a dosahovanie plánovaného zisku.
• Komunikácia s oddelením starostlivosti o kľúčových zákazníkov v centrále spoločnosti, v prípade starostlivosti o medzinárodných zákazníkov.
• Implementovanie taktiky predaja pre zákazníkov na základe prevládajúcich trendov v danom sektore a stratégie firmy.
• V spolupráci s obchodným riaditeľom zosúlaďovanie svojej činnosti s globálnou stratégiou firmy.
• Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci celej firmy, najmä s odd. predaja logistických systémov, prenájmu a jazdených zariadení a so servisným oddelením.
• Pravidelný a efektívny report ohľadom postupu a výsledkoch svojej činnosti.
• Podielanie sa na produktovom manažmente pridelených produktových skupín (spolupráca pri uvádzaní nových produktov na trh, podielanie sa na marketingových aktivitách, sledovanie aktivít konkurencie).
• Vytváranie a priebežná aktualizácia databázy stálych a potenciálnych zákazníkov v danom teritóriu alebo oblasti.
• Možnosť riešiť špecifické úlohy a projekty podľa aktuálnej potreby spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v poprednej nadnárodnej spoločnosti, ktorá je lídrom vo svojom segmente
• Profesionálne pracovné prostredie a možnosť odborného rastu
• Nadštandardné a motivujúce ohodnotenie a ďalšie podmienky adekvátne pozícii (služobné motorové vozidlo, mobil)
• Profesionálne pracovné prostredie a možnosť odborného rastu
• Nadštandardné a motivujúce ohodnotenie a ďalšie podmienky adekvátne pozícii (služobné motorové vozidlo, mobil)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis na dole uvedenú e-mailovú adresu, pričom ako predmet uveďte názov pozície.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zachádzať dôverne.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny."
V prípade Vašich otázok kontaktujte priamo Ing. Miriam Balzamovú na tel. čísle +421 918 612 882.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zachádzať dôverne.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny."
V prípade Vašich otázok kontaktujte priamo Ing. Miriam Balzamovú na tel. čísle +421 918 612 882.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je významná nadnárodná spoločnosť, ktorá je popredným dodávateľom manipulačnej techniky, regálových systémov a komplexných riešení pre internú logistiku. Pre posilnenie profesionálneho predaja v regióne západného Slovenska hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Predajca vysokozdvižnej a skladovej techniky.
Našim klientom je významná nadnárodná spoločnosť, ktorá je popredným dodávateľom manipulačnej techniky, regálových systémov a komplexných riešení pre internú logistiku. Pre posilnenie profesionálneho predaja v regióne západného Slovenska hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Predajca vysokozdvižnej a skladovej techniky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• schopnosť predávať prémiové technické zariadenia, služby a riešenia,
• vedieť prezentovať pridanú hodnotu prémiových produktov a riešení pre zákazníka,
• výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie,
• orientácia na dlhodobé ciele a výsledky, schopnosť sebamotivácie, cieľavedomosť a vytrvalosť,
• vysoký stupeň samostatnosti v rozhodovaní a osobná zodpovednosť,
• kreativita pri práci so zákazníkmi,
• silná obchodná motivácia a schopnosť identifikovať príležitosť a schopnosť dotiahnuť obchod do konca,
• štruktúrovanosť, schopnosť nadhľadu a rýchlej orientácie v problémoch,
• schopnosť vyjednávať s medzinárodnými zákazníkmi,
• schopnosť prioritizácie úloh a efektívny time management, schopnosť pracovať v časovej tiesni,
• efektívne riešenie problémov a rizík,
• min. SŠ vzdelanie,
• skúsenosť v oblasti predaja (5 rokov a viac),
• aktívna znalosť Anglického jazyka,
• znalosť práce s PC – MS Office, MS Windows,
• vodičský preukaz skupiny B.
• vedieť prezentovať pridanú hodnotu prémiových produktov a riešení pre zákazníka,
• výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie,
• orientácia na dlhodobé ciele a výsledky, schopnosť sebamotivácie, cieľavedomosť a vytrvalosť,
• vysoký stupeň samostatnosti v rozhodovaní a osobná zodpovednosť,
• kreativita pri práci so zákazníkmi,
• silná obchodná motivácia a schopnosť identifikovať príležitosť a schopnosť dotiahnuť obchod do konca,
• štruktúrovanosť, schopnosť nadhľadu a rýchlej orientácie v problémoch,
• schopnosť vyjednávať s medzinárodnými zákazníkmi,
• schopnosť prioritizácie úloh a efektívny time management, schopnosť pracovať v časovej tiesni,
• efektívne riešenie problémov a rizík,
• min. SŠ vzdelanie,
• skúsenosť v oblasti predaja (5 rokov a viac),
• aktívna znalosť Anglického jazyka,
• znalosť práce s PC – MS Office, MS Windows,
• vodičský preukaz skupiny B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Trescon Executive Search, s. r. o. je Vaším spoľahlivých partnerom v oblasti personálneho poradenstva. Špecializuje sa na výber, vyhľadávanie a priame oslovovanie kandidátov na pozície špecialistov, stredného a TOP manažmentu. Taktiež je Vaším partnerom v oblasti Start-up projektov. Pôsobí v štyroch európskych krajinách: Rakúsko (Linz - centrála, Salzburg a St. Pölten), Slovensko (Bratislava), Česká republika (Brno) a Slovinsko (Ľubľana).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1940157
Posting date: 26.11.2014
2014-11-26
location: Západné Slovensko, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava, okres Nitra Position: Account manager, Key account manager, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Projektový manažér Company: Trescon Executive Search, s. r. o.