We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista technickej podpory koncových užívateľov
Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Technická podpora koncových užívateľov v oblasti výpočtovej techniky a mobilných zariadení – „end user support“ – pre medzinárodného telekomunikačného operátora.
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie technického zamerania (SŠ/VŠ)
• AJ mierne pokročilý – schopnosť dorozumieť sa
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 1 rok (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory
- základy konfigurácie mobilných operačných systémov Android, iOS a Windows mobile
- licenčná politika MS produktov
- ITIL procesy
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie technického zamerania (SŠ/VŠ)
• AJ mierne pokročilý – schopnosť dorozumieť sa
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 1 rok (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory
- základy konfigurácie mobilných operačných systémov Android, iOS a Windows mobile
- licenčná politika MS produktov
- ITIL procesy
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 2480297
Posting date: 30.11.2016
2016-11-30
location: okres Banská Bystrica Position: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik, Systémový administrátor, Systémový inžinier Company: Alanata a. s.