We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákazníckeho servisu so slovenským a maďarským jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
18.01.2016
18.01.2016
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 800€/mes., resp. 4,70€/hod
cca. 800€/mes., resp. 4,70€/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
- poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
- aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- retencia
- technická podpora
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
Benefity:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
Benefity:
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- stravné lístky
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
- zľavy u našich partnerov (fitness centrum, masáže, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Pozrite si video a urobte si predstavu, ako to u nás vyzerá: https://youtu.be/2-6_Y7Bk8KA
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Pozrite si video a urobte si predstavu, ako to u nás vyzerá: https://youtu.be/2-6_Y7Bk8KA
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slovenský jazyk na úrovni materinského (slovom aj písmom) a maďarský jazyk hovorovo
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2245377
Posting date: 28.12.2015
2015-12-28
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: TELUS International
Basic wage component (gross) and other rewards: cca. 800€/mes., resp. 4,70€/hod