We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Student job: back-office pracovník zákazníckeho centra s češtinou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
03.11.2014
03.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
€4/hod
€4/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa písomný zákaznícky servis cez e-mail a klasickou papierovou korešpondenciou pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť zladiť pracovný čas s rozvrhom na univerzite
- dynamický tím a podnetné pracovné prostredie
- komplexná, náročná práca
- neustály osobný rozvoj / tréningy / dobrovoľné vzdelávanie
- perspektíva profesionálneho rastu v rámci medzinárodnej spoločnosti
- team-buildingové aktivity
- top biznis partner
- káva a čaj zdarma
- minimálne raz za týždeň čerstvé ovocie
- oddychová miestnosť (tzv. Chill-out room)
- Týždne zdravia
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z testovania českej korešpondencie a gramatiky a následného osobného stretnutia v prípade uspokojivých výsledkov z testov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť korešpondencie v českom jazyku
- denná forma vysokoškolského štúdia nevyhnutnou podmienkou (1.-4. ročník)
- možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne (v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)
- možnosť plne (rozumej: aj na úkor školy) absolvovať platené vstupné zaškolenie v termíne 03.-11.11. (v pracovné dni, príp. sobota)
- výborné korešpondenčné zručnosti (ideálne strojopis)
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1908435
Posting date: 24.10.2014
2014-10-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: TELUS International
Basic wage component (gross) and other rewards: €4/hod