We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Supervízor call centra programu Gopass
Tatry mountain resorts, a.s.
Miesto práce
Tatranská Lomnica, okres Poprad
Tatranská Lomnica, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
17.10.2016
17.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadi tím zamestnancov call centra, dohliada nad správnou činnosťou call centra vo vzťahu ku klientovi aj zamestnancom, rieši reklamácie klientov v rámci programu Gopass. Obsluhuje komunikačné kanály (Infolinka, emaily) za účelom zabezpečenia plynulého chodu prevádzky a kompletnej starostlivosti o zákazníka (vrátane informácií o nových produktoch spoločnosti). Komunikáciu vedie v rôznych jazykoch. Plánuje zmennosť za účelom dosiahnutia plynulého chodu prevádzky a optimalizácie nákladov a spracovávať štatistiku. Kontroluje, dohliada a analyzuje uskutočnenú komunikáciu podriadených s cieľom zlepšiť kvalitu poskytovaných informácií. Pracuje so systémom Care Cloud, operátorským panelom Daktela. Eviduje a rieši reklamácie v súlade s internými predpismi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v atraktívnom prostredí Vysokých Tatier vo flexibilnom a mladom kolektíve. Poskytujeme možnosť lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, cestovný ruch
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné schopnosti, vodcovský typ,
pro zákaznícka orientácia, efektívny a zodpovedný spôsob práce, flexibilita, práca pod stresom, tímový hráč
pro zákaznícka orientácia, efektívny a zodpovedný spôsob práce, flexibilita, práca pod stresom, tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.
Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.
Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 2749292
Posting date: 4.10.2016
2016-10-04
location: okres Poprad Position: Supervízor call centra Company: Tatry mountain resorts, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou