Supervízor call centra programu Gopass

Tatry mountain resorts, a.s.

Miesto práce
Tatranská Lomnica, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
17.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riadi tím zamestnancov call centra, dohliada nad správnou činnosťou call centra vo vzťahu ku klientovi aj zamestnancom, rieši reklamácie klientov v rámci programu Gopass. Obsluhuje komunikačné kanály (Infolinka, emaily) za účelom zabezpečenia plynulého chodu prevádzky a kompletnej starostlivosti o zákazníka (vrátane informácií o nových produktoch spoločnosti). Komunikáciu vedie v rôznych jazykoch. Plánuje zmennosť za účelom dosiahnutia plynulého chodu prevádzky a optimalizácie nákladov a spracovávať štatistiku. Kontroluje, dohliada a analyzuje uskutočnenú komunikáciu podriadených s cieľom zlepšiť kvalitu poskytovaných informácií. Pracuje so systémom Care Cloud, operátorským panelom Daktela. Eviduje a rieši reklamácie v súlade s internými predpismi.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v atraktívnom prostredí Vysokých Tatier vo flexibilnom a mladom kolektíve. Poskytujeme možnosť lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, cestovný ruch

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Poľský jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné schopnosti, vodcovský typ,
pro zákaznícka orientácia, efektívny a zodpovedný spôsob práce, flexibilita, práca pod stresom, tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.

Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 2749292  Posting date: 4.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou