We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recruitment Manager / Personálny konzultant
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou.
Dohodou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletná starostlivosť o zverených klientov - existujúcich aj nových - od úvodného stretnutia po realizáciu začiatku PP nových zamestnancov
- rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia so zahraničnými aj SK klientmi
- zadávanie inzercie na pracovné portály a do interného systému
- selekcia, kontaktovanie kandidátov, organizácia vstupných interview a ďalších kôl pohovorov podľa kritérií a objednávky klienta
- samostatné organizovanie individuálnych aj skupinových interview
- evidencia kandidátov a práca s databázou v rámci interného systému
- aktívna komunikácia c ostatnými členmi tímu pobočky, členmi tímu z iných pobočiek a HQ
- delivery nastupujúcich zamestnancov na miesto výkonu práce, resp. priamo ku klientovi
- príprava pracovných zmlúv a nástupnej dokumentácie, súvisiacou s nástupom nových zamestnancov, zabezpečenie včasného prihlásenia / odhlásenia v spolupráci so Sociálnou poisťovňou a mzdovým oddelením
- zodpovednosť za včasnú náhradu chýbajúcich zamestnancov, v čase / termíne podľa požiadaviek klienta
- podpora ostatných oddelení
- komunikácia v anglickom jazyku na osobnej báze, telefonicky, mailom
- týždenný reporting výsledkov, sledovanie KPI kritérií
- riešenie ad hoc úloh
- rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia so zahraničnými aj SK klientmi
- zadávanie inzercie na pracovné portály a do interného systému
- selekcia, kontaktovanie kandidátov, organizácia vstupných interview a ďalších kôl pohovorov podľa kritérií a objednávky klienta
- samostatné organizovanie individuálnych aj skupinových interview
- evidencia kandidátov a práca s databázou v rámci interného systému
- aktívna komunikácia c ostatnými členmi tímu pobočky, členmi tímu z iných pobočiek a HQ
- delivery nastupujúcich zamestnancov na miesto výkonu práce, resp. priamo ku klientovi
- príprava pracovných zmlúv a nástupnej dokumentácie, súvisiacou s nástupom nových zamestnancov, zabezpečenie včasného prihlásenia / odhlásenia v spolupráci so Sociálnou poisťovňou a mzdovým oddelením
- zodpovednosť za včasnú náhradu chýbajúcich zamestnancov, v čase / termíne podľa požiadaviek klienta
- podpora ostatných oddelení
- komunikácia v anglickom jazyku na osobnej báze, telefonicky, mailom
- týždenný reporting výsledkov, sledovanie KPI kritérií
- riešenie ad hoc úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
Motivujúci bonusový systém podľa plnenia kritérií KPI.
5 dní dovolenky naviac nad rámec ZP.
Stravné lístky v plnej výške hradené našou spoločnosťou.
Zaujímavé tréningové a vzdelávacie programy.
Možnosť kariérneho rastu.
Služobný automobil aj na súkromné účely.
5 dní dovolenky naviac nad rámec ZP.
Stravné lístky v plnej výške hradené našou spoločnosťou.
Zaujímavé tréningové a vzdelávacie programy.
Možnosť kariérneho rastu.
Služobný automobil aj na súkromné účely.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Cestovné kancelárie
Interný stav našej personálnej agentúry.
Interný stav našej personálnej agentúry.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Personalistika
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre náš interný tím hľadáme silnú osobnosť po profesionálnej aj ľudskej stránke, so zmyslom pre organzáciu viacerých aktivít súčasne, s excelentným prezentačným prejavom a skúsenosťami, ktorý je schopný absorbovať najmä na začiatku veľké množstvo špecifických informácií. Výbornú znalosť Zákonníka práce a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku berieme ako základnú požiadavku..
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1999622
Posting date: 27.2.2015
2015-02-27
location: Bratislava Position: HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou.