We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manažér/-ka s maďarským jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti financií hľadáme človeka so skúsenosťami v Office manažmente, ktorý bude mať na starosti rozbehnutie novej pobočky spoločnosti a zodpovednosť za celkovú administratívu súvisiacu s chodom spoločnosti.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- administratívna podpora aj pre novootváranú pobočku v Maďarsku
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- objednávanie kancelárskych potrieb
- komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- organizovanie firemných akcií
- čiastočná fakturácia, príprava podkladov pre účtovníctvo, vedenie pokladnice a i.
Požiadavky na pozíciu:
- skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 5 rokov (back Office/front Office/účtovníctvo)
- vzdelanie minimálne SŠ s maturitou – ideálne obchodná akadémia a pod.
- aktívna znalosť maďarského jazyka – podmienkou
- vodičský preukaz sk. B
- dobrú znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
- príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
Ponúkame Vám:
- Práca v dynamickej spoločnosti, so zaujímavým produktom
- príležitosť k profesnému rozvoju a postupu v rámci spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- zaujímavý balík benefitov
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- administratívna podpora aj pre novootváranú pobočku v Maďarsku
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- objednávanie kancelárskych potrieb
- komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- organizovanie firemných akcií
- čiastočná fakturácia, príprava podkladov pre účtovníctvo, vedenie pokladnice a i.
Požiadavky na pozíciu:
- skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 5 rokov (back Office/front Office/účtovníctvo)
- vzdelanie minimálne SŠ s maturitou – ideálne obchodná akadémia a pod.
- aktívna znalosť maďarského jazyka – podmienkou
- vodičský preukaz sk. B
- dobrú znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
- príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
Ponúkame Vám:
- Práca v dynamickej spoločnosti, so zaujímavým produktom
- príležitosť k profesnému rozvoju a postupu v rámci spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- zaujímavý balík benefitov
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1881085
Posting date: 26.9.2014
2014-09-26
location: Bratislava Position: Obchodný riaditeľ Company: Talent Solutions - ADECCO
The job comes from another website or source.