Máš prehľad v rámci cenných papierov, účtovníctva a záujem spracovávať dáta pre účely reportingu? Pracuj ako Finančný špecialista pre lídra na trhu!

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budeš pracovať na rozhraní sveta financií a asset managementu, zhodnocovať kvalitu dát, obohacovať ich, konfigurovať pre účely účtovného oddelenia a vysvetľovať prečo došlo k pohybom účtovnej hodnoty finačných nástrojov.
Na pozícií ďalej budeš:
  • pracovať s dátami, ktoré súvisia s cennými papiermi pre účely reportingu
  • kontrolovať, či sú splnené všetky atribúty cenných papierov v prípade uzavretia nového obchodu
  • zodpovedať za emailovú komunikáciu (ad hoc reporty, denná operatíva)
  • integrovať a testovať novú aplikáciu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť venovať sa korporátnym financiám (a investíciam) a dlhodobo sa rozvíjať v danej oblasti
  • vytvorenie širokej siete kontaktov v rámci celého sveta
  • prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí (medzinárodné tímy)
  • 5 dní dovolenky navyše
  • firemná kultúra podporujúca home office
  • ročný bonus
  • atraktívne možnosti vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť založenú v 19. storočí, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania (financie, účtovníctvo)
  • angličtina na pokročilej úrovni
  • porozumenie cenným papierom
  • porozumenie účtovníctvu
  • technický background
  • skúsenosť v rámci medzinárodnej korporácie výhodou
  • komunikačné schopnosti,
  • štrukturovanosť a nadšenie pre danú oblasť
  • drive a energia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2831697  Posting date: 29.11.2016  The job comes from another website or source.