We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior operátor zákazníckej starostlivosti - technik
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie informácií o službách, aktivácia a deaktivácia služieb
- poskytovanie technickej podpory telefonických, emailových a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
- telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
- konfigurovanie koncových zariadení zákazníka
- riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
- riešenie technických a fakturačných reklamácií príslušných aplikáciách
- ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
- vybavenie žiadostí o prenos čísla
- nahlasovanie plánovaných odstávok
- participácia na nových projektoch spoločnosti
- poskytovanie technickej podpory telefonických, emailových a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
- telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
- konfigurovanie koncových zariadení zákazníka
- riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
- riešenie technických a fakturačných reklamácií príslušných aplikáciách
- ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
- vybavenie žiadostí o prenos čísla
- nahlasovanie plánovaných odstávok
- participácia na nových projektoch spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, príspevok na stravné a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, príspevok na stravné a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
poskytovanie služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
- znalosť v konfigurácii klientských zariadení - modem, router
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
- precíznosť, logické a analytické myslenie
- znalosť v konfigurácii klientských zariadení - modem, router
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
- precíznosť, logické a analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 1914786
Posting date: 31.10.2014
2014-10-31
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou