We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent /-ka vedenia spoločnosti
SOLVEX s.r.o.
Miesto práce
Námestie SNP 15, Bratislava
Námestie SNP 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 750€, dovolenka zadarmo
od 750€, dovolenka zadarmo
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podpora práce a činnosti vedenia spoločnosti
- komplexné zabezpečenie administratívnych prác
- obecné administratívne úkony, riešenie bežnej agendy
- organizácia chodu kancelárie riaditeľov, koordinácia návštev a stretnutí
- vybavovanie korešpondencie
- emailová a telefonická komunikácia
- organizácia a príprava podkladov na stretnutia, spracovanie prezentačných materiálov
- práce s PC (skenovanie, spracovanie listín, atď.)
- obchodná korešpondencia, komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi
- aktívna práca v tíme, komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a pobočkách
- komplexné zabezpečenie administratívnych prác
- obecné administratívne úkony, riešenie bežnej agendy
- organizácia chodu kancelárie riaditeľov, koordinácia návštev a stretnutí
- vybavovanie korešpondencie
- emailová a telefonická komunikácia
- organizácia a príprava podkladov na stretnutia, spracovanie prezentačných materiálov
- práce s PC (skenovanie, spracovanie listín, atď.)
- obchodná korešpondencia, komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi
- aktívna práca v tíme, komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a pobočkách
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť stabilného zamestnania v prosperujúcej spoločnosti s medzinárodným pôsobením a zázemím,
Služobné cesty do zahraničia a komunikácia so zahraničnými partnermi,
Zamestnanecké výhody (dovolenky zadarmo a podobne),
Práca v mladom a dynamickom kolektíve,
Možnosť profesného rastu a kariérneho vývoja,
Motivačné finančné ohodnotenie.
Služobné cesty do zahraničia a komunikácia so zahraničnými partnermi,
Zamestnanecké výhody (dovolenky zadarmo a podobne),
Práca v mladom a dynamickom kolektíve,
Možnosť profesného rastu a kariérneho vývoja,
Motivačné finančné ohodnotenie.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čistý register trestov,
Nástup ihneď,
Dlhodobá spolupráca,
Príjemné vystupovanie a výborný prejav v slovenskom jazyku,
Veľmi dobrá orientácia na internete, PC a všeobecný prehľad,
Ochota učiť sa novým postupom,
Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť,
Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa meniacim sa podmienkam,odolnosť voči stresu,
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, zodpovedný prístup,
Analytické myslenie, Kreativita a schopnosť pracovať samostatne.
Znalosť ďalších jazykov vítaná.
Prax v cestovnom ruchu vítaná,
Základné obchodné znalosti, a schopnosť vyjednávať vítané
Nástup ihneď,
Dlhodobá spolupráca,
Príjemné vystupovanie a výborný prejav v slovenskom jazyku,
Veľmi dobrá orientácia na internete, PC a všeobecný prehľad,
Ochota učiť sa novým postupom,
Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť,
Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa meniacim sa podmienkam,odolnosť voči stresu,
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, zodpovedný prístup,
Analytické myslenie, Kreativita a schopnosť pracovať samostatne.
Znalosť ďalších jazykov vítaná.
Prax v cestovnom ruchu vítaná,
Základné obchodné znalosti, a schopnosť vyjednávať vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme cestovná kancelária s nadnárodným pôsobením, s viac než 23 rokov skúsenosťami v medzinárodnom cestovnom ruchu. Vlastné pobočky na území Slovenska, ktorých sieť sa rozširuje, s intenzívnym on-line predajom.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2402316
Posting date: 14.1.2019
2019-01-14
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager Company: SOLVEX s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 750€, dovolenka zadarmo