Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Štefánikova 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom spoločnosti.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, faxové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s fakturačným oddelením, pracovníkmi technicko-prevádzkového úseku, oddelenia služieb zákazníkom a úseku IT.
7. Spolupracuje a komunikuje s pracovníkmi obchodného úseku a s ostatnými obchodnými zastúpeniami spoločnosti.
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť,
  • práca v mladom dynamickom kolektíve,
  • možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
  • zamestnanecké benefity.

Informácie o výberovom konaní

Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám a zaujmú nás, budú pozvaní na osobný pohovor. Ostatným ďakujeme za záujem a ospravedlňujeme sa, že nedokážeme osobne odpovedať všetkým uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
  • SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
  • odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky
  • prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
  • výborná znalosť práce s OS Windows
  • výborná znalosť práce s programami MS Office
  • znalosť AJ na úrovni pokročilý so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou
  • skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
  • zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
  • komunikačné zručnosti,
  • odolnosť voči stresu a záťaži,
  • flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
  • zodpovednosť,
  • schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
  • ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.

Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Soňa Machatová
E-mail: poslať životopis
ID: 2806240  Posting date: 1.2.2017  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou