We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Bratislava
asap
- prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu,
- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Mám záujem
- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
ID: 2727486
Posting date: 16.9.2016
2016-09-16
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.