We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
plný úväzok
Košice
2015-11-01
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov (interný /externý zákazník)
- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role
Mám záujem
- spracovávať a zadávať zákaznícke objednávky do firemného CRM systému v súlade s internými usmerneniami
- evidovať prijaté reklamácie
- komunikovať s interným a externým zákazníkom s cieľom získať informácie alebo zabezpečiť promtné riešenie pre zákazníka
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti a ich dostupnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami
- spracovávať zákaznícke zmluvné dokumenty
- testovať nové funkcionality pred/počas nasadenia do interných aplikácií
- participovať na projektoch podľa pridelenej role
ID: 2275200
Posting date: 5.10.2015
2015-10-05
location: Košice Position: Back office špecialista Company: Slovak Telekom, a.s.
The job comes from another website or source.