We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník - zastupovanie počas MD
SK Service, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
- pravidelná komunikácia so skladmi na území Slovenskej Republiky
- pravidelná komunikácia so sesterskými spoločnosťami
- starostlivosť o zákazníkov
- príprava podkladov k reportom
- denný, mesačný reporting pre vedenie spoločnosti
- spolupráca na príprave ponúk (zabezpečenie potrebných administratívnych dokumentov)
- práca je vhodná aj pre študenta externého štúdia
- pracovná doba 7:30 - 16:00, víkendy a sviatky voľné
- pri obojstrannej spokojnosti možnosť stať sa trvalým zamestnancom našej spoločnosti
- pravidelná komunikácia so skladmi na území Slovenskej Republiky
- pravidelná komunikácia so sesterskými spoločnosťami
- starostlivosť o zákazníkov
- príprava podkladov k reportom
- denný, mesačný reporting pre vedenie spoločnosti
- spolupráca na príprave ponúk (zabezpečenie potrebných administratívnych dokumentov)
- práca je vhodná aj pre študenta externého štúdia
- pracovná doba 7:30 - 16:00, víkendy a sviatky voľné
- pri obojstrannej spokojnosti možnosť stať sa trvalým zamestnancom našej spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti
Možnosť využitia cudzích jazykov v každodennej komunikácii.
Možnosť využitia cudzích jazykov v každodennej komunikácii.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy v nemeckom jazyku posielajte na emailovú adresu: [email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Slovenská spoločnosť P.T.C. spol. s r.o. sa zaoberá nákupom, opravou a predajom drevených paliet od roku 1991.Od tej doby sme prešli veľkým vývojom a dnes máme stanovené svoje pevné pravidlá a aj miesto na slovenskom, českom aj zahraničnom trhu. Zákazníkmi našej firmy sú výrobcovia potravinárskych, priemyselných, chemických výrobkov a tiež veľkosklady a logistiky používajúce pri expedícii svojho tovaru.V roku 2008 sme sa stali súčasťou skupiny rakúskej spoločnost Weiss Logistik Center, ktorá so svojimi 28 pobočkami v Strednej a Východnej Európe patrí k vedúcim dodávateľom v paletovom hospodárstve.
Slovenská spoločnosť P.T.C. spol. s r.o. sa zaoberá nákupom, opravou a predajom drevených paliet od roku 1991.Od tej doby sme prešli veľkým vývojom a dnes máme stanovené svoje pevné pravidlá a aj miesto na slovenskom, českom aj zahraničnom trhu. Zákazníkmi našej firmy sú výrobcovia potravinárskych, priemyselných, chemických výrobkov a tiež veľkosklady a logistiky používajúce pri expedícii svojho tovaru.V roku 2008 sme sa stali súčasťou skupiny rakúskej spoločnost Weiss Logistik Center, ktorá so svojimi 28 pobočkami v Strednej a Východnej Európe patrí k vedúcim dodávateľom v paletovom hospodárstve.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej úrovni je podmienkou na prijatie
Samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, flexibilita, komunikatívnosť
Samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, flexibilita, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje široké portfólio služieb a poradenstva v oblasti účtovníctva, personalistiky, mzdovej agendy a právneho poradenstva.
Svoje životopisy posielajte na adresu: [email protected]
Svoje životopisy posielajte na adresu: [email protected]
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1882595
Posting date: 24.2.2020
2020-02-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: SK Service, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac