We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
3rd Level Support
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- analytická činnosť
- riešenie incidentov a problémov tretej úrovne supportu
- spolupráca s druhou úrovňou supportu v Indii (anglický jazyk)
- spolupráca so špecialistami
Support je poskytovaný externým zákazníkom v oblasti ITSM riešení.
- riešenie incidentov a problémov tretej úrovne supportu
- spolupráca s druhou úrovňou supportu v Indii (anglický jazyk)
- spolupráca so špecialistami
Support je poskytovaný externým zákazníkom v oblasti ITSM riešení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- jazykové kurzy
- možnosť home office
- aktívna komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku
- práca v nadnárodnej spolupráci
- možnosť home office
- aktívna komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku
- práca v nadnárodnej spolupráci
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Informačné technológie
Informačné technológie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
UNIX/Linux - Pokročilý
Oracle Database - Základy
Oracle Database - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Tomcat/Java – základné znalosti
Oracle DB (SQL) – základné znalosti
Bash/shell scripting - pokročilý
ITSM znalosti vítané Znalosti Workflow Tools vítané - Schopnosť riešiť problémy
- Spolupráca s partnermi
- Schopnosť riešiť konflikty
- Schopnosť prevziať zodpovednosť
- Spolupráca s nadriadenými
- Orientácia na partnera / zákazníka
Oracle DB (SQL) – základné znalosti
Bash/shell scripting - pokročilý
ITSM znalosti vítané Znalosti Workflow Tools vítané - Schopnosť riešiť problémy
- Spolupráca s partnermi
- Schopnosť riešiť konflikty
- Schopnosť prevziať zodpovednosť
- Spolupráca s nadriadenými
- Orientácia na partnera / zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2663368
Posting date: 2.11.2016
2016-11-02
location: Bratislava Position: IT/Technical Support Specialist Company: SEITEQ s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou