Hlavný účtovník

Miesto práce
Hodžovo nám. 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za komplexné vedenie podvojného účtovníctva, vrátane spracovania daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, zrážková daň
konverzia zo slovenského účtovníctva do medzinárodných účtovníckych štandardov
- Príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní
- Kontrola účtovných operácií podľa štandardov slovenského účtovníctva alebo IFRS
- Komunikácia a príprava podkladov pre audítorov
- Spracovanie podkladov k fakturácii a vyhotovenie faktúr
- Príprava rôznych reportov a kalkulácií
- Sledovanie legislatívnych zmien v účtovníctve, ich implementácia

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilné zázemie v medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe. Sme priateľský kolektív na jednej vlne a spoločne pracujeme na tom, čo ľudia denne využívajú.

Systém benefitov:
- Cafetéria systém (umožňuje vybrať si vlastné benefity)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na stravovanie
- Zvýhodnené úverové bankové produkty
- Dovolenka nad rámec zákonom stanoveného počtu
- Možnosť čerpania dovolenky kratšej ako 1 deň
- Pohyblivý pracovný čas
- Kvartálne vyhodnocovanie dochádzky na flexibilné vykrytie nerovnomerného zaťaženia prácou počas kvartálu
- Príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v účtovníctve v medzinárodnej spoločnosti a skúsenosti s DPH
- aktívna znalosť anglického jazyka
- znalosť Microsoft Dynamics NAV - výhodou
- samostatnosť a tvorivý prístup
- analytické myslenie
- zodpovednosť, dôslednosť, precíznosť
- zmysel pre detail
- dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Established in 2000 as a division of Tatra banka, RPC is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kotrbová
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 2779319  Posting date: 27.3.2017