We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník/čka pre pobočku Bratislava
Provident Financial, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce
- prijímať a účtovať finančné prostriedky zákazníkov a obchodných zástupcov
- spracovávanie dokumentácie, zmlúv a agendy od obchodných zástupcov
- podpora činnosti obchodných zástupcov
- komunikácia a podporné činnosti hlavne pre obchodné oddelenie
- telefonická a osobná komunikácia s externými zákazníkmi v priestoroch pobočky
- generovanie správ a zoznamov
- administratívne, kancelárske a kontrolné práce
- práca s interným informačným systémom spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- prax v administratíve a komunikácii - telefonickej i osobnej - výhodou
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť práce s PC, pokročilá znalosť písania na stroji
- základy účtovníctva
Ponúkame
- zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- zodpovedná a tímová práca
- zaškolenie a ďalší rozvoj, vzdelávanie v rámci spoločnosti
- možnosť kariérneho rastu
- rôzne príspevky zo Sociálneho fondu (napríklad doprava, stravovanie..)
Druh pracovného pomeru a miesto výkonu práce
Trvalý pracovný pomer na plný úväzok (40 hodín týždenne).
Miesto výkonu práce: Provident Financial, s.r.o., Trnavská cesta 82, Bratislava
Ponúkaný plat
dohodou
Termín nástupu
marec 2015 / dohodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
International Personal Finance je britská spoločnosť s viac ako 130 ročnou tradíciou a patrí medzi popredných poskytovateľov jednoduchých , férových a transparentných finančných produktov a služieb. Spoločnosť bola založená na Slovensku vo februári 2001. Slovensko je v súčasnosti najlepšie etablovaným trhom v rámci medzinárodnej skupiny IPF - Poľsko, Česká republika, Maďarsko , Slovensko ,Mexiko a Rumunsko. Spoločnosť International Personal Finance vznikla v roku 2007 rozdelením britskej finančnej skupiny Provident Financial plc na časť Provident Financial plc podnikajúcu vo Veľkej Británii a na spoločnosť International Personal Finance (IPF), ktorá zastrešuje bývalú medzinárodnú divíziu Provident Financial.
Sme moderný, rýchlo rastúci medzinárodný podnik poskytujúci služby takmer 2,5 milióna zákazníkov v šiestich krajinách.
Na Slovensku spoločnosť International Personal Finance naďalej podniká pod názvom Provident Financial, s.r.o. , pod ktorým vstúpila v roku 2001 na trh.
Ak sa chcete čokoľvek opýtať , napíšte nám na [email protected]
Sme moderný, rýchlo rastúci medzinárodný podnik poskytujúci služby takmer 2,5 milióna zákazníkov v šiestich krajinách.
Na Slovensku spoločnosť International Personal Finance naďalej podniká pod názvom Provident Financial, s.r.o. , pod ktorým vstúpila v roku 2001 na trh.
Ak sa chcete čokoľvek opýtať , napíšte nám na [email protected]
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1992326
Posting date: 26.1.2015
2015-01-26
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant Company: Provident Financial, s.r.o.
The job comes from another website or source.