We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Head of Department Risk Management
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou (závislé od skúseností)
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Head of Department bude viesť a koordinovať oddelenie zodpovedné za veľké projekty v oblasti finančných trhov, finančných rizík, aktív, riadenie likvidity. Oddelenie participuje na kľúčových projektoch a programoch.
Pozícia je súčasťou manažmentu.
- Hlavné úlohy sú rôznorodé a spočívajú v dodávke projektov, ako aj v spolupráci medzi divíziami spoločnosti
- Zodpovednosť za portfólio projektov divízie a podpory spustiť bankové a optimalizačné činnosti
- Zameranie na dodávku projektov s orientáciou na zákazníka, ako aj na starostlivosť o efektívne a na výsledky orientované riadenie interných a externých dodávateľov vo svojich oddeleniach
- Podporovať aktívnu spoluprácu a komunikáciu s ostatnými IT oddeleniami
- Viesť špeciálne projekty , komunikovať s kolegami, vyšším manažmentom, obchodnými partnermi a predovšetkým tímom
- Posilniť a rozvíjať obchodné poradenstvo, poskytovať podporu pri dodávkach služieb a ďalšej kompetencie, najmä pre in-house IT riešení
- Správať sa zodpovedne v zmysle finančného riadenia, rozpočtu a ďalšieho finančného plánovania
• Zodpovedá za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet
• Monitoruje budget, analyzuje náklady riešení, identifikuje kritické miesta za účelom definovania ciest k ich eliminácii a snaží sa o možné úspory nákladov
- Zodpovedá za rokovania s dodávateľmi zabezpečujúcimi podporu a služby
- Byť flexibilný v zmysle prebiehajúcich zmien a pôsobiť na služby a riešenia orientované pre rôzne zúčastnené strany
Pozícia je súčasťou manažmentu.
- Hlavné úlohy sú rôznorodé a spočívajú v dodávke projektov, ako aj v spolupráci medzi divíziami spoločnosti
- Zodpovednosť za portfólio projektov divízie a podpory spustiť bankové a optimalizačné činnosti
- Zameranie na dodávku projektov s orientáciou na zákazníka, ako aj na starostlivosť o efektívne a na výsledky orientované riadenie interných a externých dodávateľov vo svojich oddeleniach
- Podporovať aktívnu spoluprácu a komunikáciu s ostatnými IT oddeleniami
- Viesť špeciálne projekty , komunikovať s kolegami, vyšším manažmentom, obchodnými partnermi a predovšetkým tímom
- Posilniť a rozvíjať obchodné poradenstvo, poskytovať podporu pri dodávkach služieb a ďalšej kompetencie, najmä pre in-house IT riešení
- Správať sa zodpovedne v zmysle finančného riadenia, rozpočtu a ďalšieho finančného plánovania
• Zodpovedá za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet
• Monitoruje budget, analyzuje náklady riešení, identifikuje kritické miesta za účelom definovania ciest k ich eliminácii a snaží sa o možné úspory nákladov
- Zodpovedá za rokovania s dodávateľmi zabezpečujúcimi podporu a služby
- Byť flexibilný v zmysle prebiehajúcich zmien a pôsobiť na služby a riešenia orientované pre rôzne zúčastnené strany
Iné výhody
• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• PC a mobilný telefón
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• PC a mobilný telefón
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
IT / Manažment
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie technického smeru
• min. 3-5 rokov praxe v riadení tímu zameraného na projekty pre dodávku riešení SW systémovú integráciu vo finančnej sfére(PREFEROVANÍ SÚ KANDIDÁTI z OBLASTI BANKOVNÍCTVA)
• Dobrá znalosť IT tématiky, vývoj softvéru a systémovej integrácie
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a ich servisovaním
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým manažmentom v rámci IT /SW Service/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a people managementom
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
• min. 3-5 rokov praxe v riadení tímu zameraného na projekty pre dodávku riešení SW systémovú integráciu vo finančnej sfére(PREFEROVANÍ SÚ KANDIDÁTI z OBLASTI BANKOVNÍCTVA)
• Dobrá znalosť IT tématiky, vývoj softvéru a systémovej integrácie
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a ich servisovaním
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým manažmentom v rámci IT /SW Service/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a people managementom
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 ZZ. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 ZZ. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2858592
Posting date: 19.12.2016
2016-12-19
location: Bratislava Position: IT architekt, IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér, Riaditeľ IT Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou (závislé od skúseností)