We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Facility Manager
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: ihneď výhodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za správu služieb nehnuteľností, ich infraštruktúru, vybavenie, zabezpečenie a podporu zamestnancov spoločnosti
- Prieskum možností pre nové priestory na prenájom
- Plánovanie vhodnej alokácie a využitia priestoru a zdrojov pre nové aj existujúce budovy, alebo reorganizovanie existujúcich objektov
- Plánovanie pre budúci vývoj v súlade so strategickými cieľmi spoločnosti
- Výpočet a porovnanie nákladov na požadovaný tovar alebo služby
- Sledovanie riadenia výkonnosti dodávateľov, nastavovanie monitorovania plnených cieľov o dohodnutých úrovní služieb, ich optimalizácia a zlepšovanie kvality
- Kontrola a koordinácia práce dodávateľov služieb
- Príprava dokumentov do tendrov
- Oslovovanie a vyhľadávanie nových dodávateľov
- Prieskum možností pre nové priestory na prenájom
- Plánovanie vhodnej alokácie a využitia priestoru a zdrojov pre nové aj existujúce budovy, alebo reorganizovanie existujúcich objektov
- Plánovanie pre budúci vývoj v súlade so strategickými cieľmi spoločnosti
- Výpočet a porovnanie nákladov na požadovaný tovar alebo služby
- Sledovanie riadenia výkonnosti dodávateľov, nastavovanie monitorovania plnených cieľov o dohodnutých úrovní služieb, ich optimalizácia a zlepšovanie kvality
- Kontrola a koordinácia práce dodávateľov služieb
- Príprava dokumentov do tendrov
- Oslovovanie a vyhľadávanie nových dodávateľov
Iné výhody
• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
• rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2 roky skúseností v oblasti Facility managementu na národnej a/alebo medzinárodnej úrovni
- Facility Management - stredne pokročilý
- Office Infrastructure a Office Management know-how - mierne pokročilý
- VŠ vzdelanie (napr. bc) alebo preukázateľné praktické pracovné skúsenosti
- Facility Management tréning (certifikácia v súlade s pokynmi firemných smerníc)
- Organizačné schopnosti
- Vyjednávacie schopnosti
- FM relevantné právne know-how
- Analytické myslenie
- Riešenie problémov
- Rozhodovacie zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Orientácia na výsledok
- Orientácia na zákazníka
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- MS Word, Excel, PowerPoint - pokročilý
- Angličtina - aktívna komunikácia
- Nemčina - výhodou
- Facility Management - stredne pokročilý
- Office Infrastructure a Office Management know-how - mierne pokročilý
- VŠ vzdelanie (napr. bc) alebo preukázateľné praktické pracovné skúsenosti
- Facility Management tréning (certifikácia v súlade s pokynmi firemných smerníc)
- Organizačné schopnosti
- Vyjednávacie schopnosti
- FM relevantné právne know-how
- Analytické myslenie
- Riešenie problémov
- Rozhodovacie zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Orientácia na výsledok
- Orientácia na zákazníka
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- MS Word, Excel, PowerPoint - pokročilý
- Angličtina - aktívna komunikácia
- Nemčina - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
ID: 2765246
Posting date: 13.10.2016
2016-10-13
location: Bratislava Position: Facility manager, Office manager, Projektový manažér, Realitný maklér, Správca budov Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou