Facility Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: ihneď výhodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za správu služieb nehnuteľností, ich infraštruktúru, vybavenie, zabezpečenie a podporu zamestnancov spoločnosti
- Prieskum možností pre nové priestory na prenájom
- Plánovanie vhodnej alokácie a využitia priestoru a zdrojov pre nové aj existujúce budovy, alebo reorganizovanie existujúcich objektov
- Plánovanie pre budúci vývoj v súlade so strategickými cieľmi spoločnosti
- Výpočet a porovnanie nákladov na požadovaný tovar alebo služby
- Sledovanie riadenia výkonnosti dodávateľov, nastavovanie monitorovania plnených cieľov o dohodnutých úrovní služieb, ich optimalizácia a zlepšovanie kvality
- Kontrola a koordinácia práce dodávateľov služieb
- Príprava dokumentov do tendrov
- Oslovovanie a vyhľadávanie nových dodávateľov

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 2 roky skúseností v oblasti Facility managementu na národnej a/alebo medzinárodnej úrovni
- Facility Management - stredne pokročilý
- Office Infrastructure a Office Management know-how - mierne pokročilý
- VŠ vzdelanie (napr. bc) alebo preukázateľné praktické pracovné skúsenosti
- Facility Management tréning (certifikácia v súlade s pokynmi firemných smerníc)
- Organizačné schopnosti
- Vyjednávacie schopnosti
- FM relevantné právne know-how
- Analytické myslenie
- Riešenie problémov
- Rozhodovacie zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Orientácia na výsledok
- Orientácia na zákazníka
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- MS Word, Excel, PowerPoint - pokročilý
- Angličtina - aktívna komunikácia
- Nemčina - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2765246  Posting date: 13.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou