Špecialista nákupu a plánovania pre výrobu

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Lozorno, Malacky, Bratislavský kraj
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Špecilaista nákupu a plánovania je zodpovedný za obstarávanie všetkých materiálov a produktov pre spoločnosť. Nakupuje produkty materiál/suroviny vstupujúce do výrobného procesu, zabezpečuje ich import na Slovensko. Jeho hlavným cieľom je dodržiavať maticu zásob a udržiavať výkonnosť dodávok od dodávateľov, kontrola/sledovanie a vytváranie matíc merania dodávateľov a zaisťovať dodržiavanie cieľov objemov materiálov, včasných dodávok a riadenie zásob. Je nevyhnutné zaisťovať najnižšie možné úrovne zásob, čo si vyžaduje včasné odhady a vynikajúce plánovanie. Tento cieľ zabezpečuje v úzkej spolupráci s výrobným manažérom.

Hlavné kľúčové úlohy:

• plánovanie obstarávania materiálu, produktov a príslušenstva.
• plánovanie nákupu, stratégie nákupu
• Práca s dodávateľmi pri vypracovaní plánov dodávok a zásob
• Riadi cenotvorbu v spolupráci s tímom nákupcov a planovačov.
• Vytvára a implementuje kontrolné procedúry.
• Vytvára a implementuje kontrolné procedúry pre obstarávanie.
• Zlepšuje systémy a business praktiky.
• Kalkuluje stav zásob a súvisiace riziká.
• Riadi dodávateľskú stranu podľa štandardov na procesy a reportingové požiadavky.
• Dokumentuje všetky tranzakcie oddelenia
• Pomáha výrobnému tímu plánovať výrobu na základe prichádzajúcich obstaraných produktov

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využítím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť ďalej rozvíjať doterajšie skúsenosti
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnost.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

obstarávanie, nákup
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 3-5 rokov skúseností na podobnej pozícii v oblasti obstarávania, nákupu vo výrobnej spoločnosti (strojárskej, automotive, telekomunikácie, utility.)
- podmienkou je aktívná znalosť anglického jazyka (Business English)
- vítaná je znalosť nemeckého jazyka, každý ďalší cudzí jazyk je výhodou
- výborné a preukázateľné skúsenosti s plánovaním, odhadovaním, prognózovaním zdrojov,
- skúsenosti s uzatváraním, vyjednávaním kontraktov a cenotvorbou
- veľmi dobré analytické myslenie,
- vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť predvídať rizíká,
- orientácia na proces optimalizácie nákladov za účelom ich znižovania, orientácia na zlepšovanie procesov v oblasti plánovania/predvídania stavu zásob za účelom dosiahnutia väčšej efektívity.
- znalosť MS Excell, SAP na pokročilej úrovni
- ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 2754784  Posting date: 6.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou