We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
CRM Analytik
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analytik/špecialista pracuje v rámci tímu na nasadení interného Customer Relationship Management systému (CRM) a zameriava sa na, business analýzu, dizajn a implementáciu funkcionality systému.
Spolupráca na projekte nasadenia/implementácie nového CRM systému.
K jeho úlohám patrí:
• Riešiť konkrétne incidenty vzniknuté pri prevádzke CRM, vytvárať rýchle opravy incidentov
• Presne špecifikovať prevádzkové problémy CRM, za účelom odstránenia problému
• Vytvárať prevádzkové reporty na základe požiadaviek od interného zákazníka, prípadne managementu
• Nastavovať monitoring pre základné CRM procesy, využitie hardvérových prostriedkov CRM platformou v súlade so stratégiou monitorovania aplikácií
• Proaktívne reportovať incidenty, riziká a možné riešenia CRM systému za účelom eliminovať dopad na koncového užívateľa
• Proaktívne koordinovať administrátorov ostatných súvisiacich IT systémov ohľadom potenciálnych dopadov na tieto IS systémy
• 10% programovať, alebo dotazovať kód
• Testovať a nasadzovať nové verzie CRM v súlade s release managementom za účelom sprístupniť novú alebo opravenú funkcionalitu pre koncového používateľa CRM systému
• Detailne sa oboznamovať s aktuálnym dizajnom CRM procesov a služieb implementovaných v novom CRM ako aj zmien v štádiu implementácie
• Riešiť a navrhovať migráciu zákazníckych údajov z aktuálneho CRM systému do implementovaného CRM systému, s účelom nasadenia do produkčnej prevádzky pri zachovaní business continuity"
Spolupráca na projekte nasadenia/implementácie nového CRM systému.
K jeho úlohám patrí:
• Riešiť konkrétne incidenty vzniknuté pri prevádzke CRM, vytvárať rýchle opravy incidentov
• Presne špecifikovať prevádzkové problémy CRM, za účelom odstránenia problému
• Vytvárať prevádzkové reporty na základe požiadaviek od interného zákazníka, prípadne managementu
• Nastavovať monitoring pre základné CRM procesy, využitie hardvérových prostriedkov CRM platformou v súlade so stratégiou monitorovania aplikácií
• Proaktívne reportovať incidenty, riziká a možné riešenia CRM systému za účelom eliminovať dopad na koncového užívateľa
• Proaktívne koordinovať administrátorov ostatných súvisiacich IT systémov ohľadom potenciálnych dopadov na tieto IS systémy
• 10% programovať, alebo dotazovať kód
• Testovať a nasadzovať nové verzie CRM v súlade s release managementom za účelom sprístupniť novú alebo opravenú funkcionalitu pre koncového používateľa CRM systému
• Detailne sa oboznamovať s aktuálnym dizajnom CRM procesov a služieb implementovaných v novom CRM ako aj zmien v štádiu implementácie
• Riešiť a navrhovať migráciu zákazníckych údajov z aktuálneho CRM systému do implementovaného CRM systému, s účelom nasadenia do produkčnej prevádzky pri zachovaní business continuity"
Iné výhody
- zázemie poprednej medzinárodnej spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky skúseností na podobnej pozícií
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s CRM systémami (MS Dynamics ) na úrovni implementácia
- znalosť CRM procesov, postupov a technológií
- základné znalosti o fungovaní zákazníckych aplikácií využívaných v telefónnych a call centrách
- pokročilá úroveň SQL a relačných databáz,
- pokročilá znalosť XML, Java, Javascript, jsp....prípadne ďalšie objektovo orientované technológie (hlavne pri nastavovaní front-end)
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti, prípadne skúsenosti z konzultantskej pozície
- analytické myslenie, skúsenosť s tvorbou funkčných špecifikácií
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s CRM systémami (MS Dynamics ) na úrovni implementácia
- znalosť CRM procesov, postupov a technológií
- základné znalosti o fungovaní zákazníckych aplikácií využívaných v telefónnych a call centrách
- pokročilá úroveň SQL a relačných databáz,
- pokročilá znalosť XML, Java, Javascript, jsp....prípadne ďalšie objektovo orientované technológie (hlavne pri nastavovaní front-end)
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti, prípadne skúsenosti z konzultantskej pozície
- analytické myslenie, skúsenosť s tvorbou funkčných špecifikácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2103003
Posting date: 5.5.2015
2015-05-05
location: Bratislava Position: Databázový administrátor, IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Programátor Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou