We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant/Leader pre rozvoj elektronického bankovníctva E-Channels
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako odborný konzultant definuje a udržiava know-how E-Channels aplikácií (aplikácie pre predajné/zákaznícke kanály ako sú e-shop, internetbanka, mobileshop, home aplikácie.
Definuje rozvoj a nové funkcionality, princípy architektúry, štandardov aplikácií a prostredí pre elektronické kanály.
Perspektíva v búducnosti je možnosť stať sa lídrom tímu pre rozvoj elektronického bankovníctva.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Koordinuje tím SW inžinierov s cieľom vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov
z pohľadu zvýšenia funkcionality informačných systémov, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie riešení
- Analyzovať, navrhovať a implementovať riešenia pre zmenu procesov a činností , príprava business cases
- Poskytovať technickú podporu z pozície zadávateľa pri navrhovaní zmien a komunikovať návrhy na zmeny a funkčné špecifikácie dodávateľom
- Koordinovať dodávateľa pri implementácii a v spolupráci s ním realizovať implementáciu v systémoch spoločnosti
- Poskytovať technickú podporu pri riešení problémov vo zverených oblastiach
- Dohliadať na zmeny pri nasadení a testovaní nového riešenia (review of technical design and code-reviews)
- Spoluúčasť na testovaní vyvinutého riešenia
- Prezentovať vytvorené architektonické koncepty a štandardy
- Údržba súčasných riešení E-channels a rozvoj nového know-how
Definuje rozvoj a nové funkcionality, princípy architektúry, štandardov aplikácií a prostredí pre elektronické kanály.
Perspektíva v búducnosti je možnosť stať sa lídrom tímu pre rozvoj elektronického bankovníctva.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Koordinuje tím SW inžinierov s cieľom vytvárať skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníkov
z pohľadu zvýšenia funkcionality informačných systémov, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie riešení
- Analyzovať, navrhovať a implementovať riešenia pre zmenu procesov a činností , príprava business cases
- Poskytovať technickú podporu z pozície zadávateľa pri navrhovaní zmien a komunikovať návrhy na zmeny a funkčné špecifikácie dodávateľom
- Koordinovať dodávateľa pri implementácii a v spolupráci s ním realizovať implementáciu v systémoch spoločnosti
- Poskytovať technickú podporu pri riešení problémov vo zverených oblastiach
- Dohliadať na zmeny pri nasadení a testovaní nového riešenia (review of technical design and code-reviews)
- Spoluúčasť na testovaní vyvinutého riešenia
- Prezentovať vytvorené architektonické koncepty a štandardy
- Údržba súčasných riešení E-channels a rozvoj nového know-how
Iné výhody
• Inovatívne projekty u klientov na rozvoj a vedenie riešení v najväčšej banke na Slovensku
• Odborný rast a kariérna cesta v oblasti IT a bankovníctva
• Príjemne pracovné prostredie (dynamický tím, flexibilná pracovná doba)
• Práca s najmodernejšími technológiami a metodikami riadenia
• Tréningová podpora pri získavaní nových znalostí
• Zdieľanie skúseností na medzinárodnej úrovni,
• Spoluprácu s biznis konzultantmi
• Systém zamestnaneckých výhod
• Odborný rast a kariérna cesta v oblasti IT a bankovníctva
• Príjemne pracovné prostredie (dynamický tím, flexibilná pracovná doba)
• Práca s najmodernejšími technológiami a metodikami riadenia
• Tréningová podpora pri získavaní nových znalostí
• Zdieľanie skúseností na medzinárodnej úrovni,
• Spoluprácu s biznis konzultantmi
• Systém zamestnaneckých výhod
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právne
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 3 roky skúsenosti v IT s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti elektronického bankovníctva/poisťovníctva, príp. iné)
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• prehľad Servisne orientovenej architektúry a Web aplikácií a riešení
• skúsenosti s SQL jazykom databázou Oracle výhodou, MS Office ,
• výhodou je znalosť open source nástrojov a webových technológií a programovacích jazykov JAVA, PHP, HTML
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- analytické schopnosti , kreatívnosť a vynikajúce komunikačné schopnosti, pozornosť k detailom a vytrvalosť, systematické myslenie, diagnostické schopnosti
- porozumenie všobecným SW zlyhaniam a chybám samostatnosť, schopnosť organizovať si svoje úlohy , schopnosť porozumieť logike aplikácií po funkčnej stránke
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• prehľad Servisne orientovenej architektúry a Web aplikácií a riešení
• skúsenosti s SQL jazykom databázou Oracle výhodou, MS Office ,
• výhodou je znalosť open source nástrojov a webových technológií a programovacích jazykov JAVA, PHP, HTML
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- analytické schopnosti , kreatívnosť a vynikajúce komunikačné schopnosti, pozornosť k detailom a vytrvalosť, systematické myslenie, diagnostické schopnosti
- porozumenie všobecným SW zlyhaniam a chybám samostatnosť, schopnosť organizovať si svoje úlohy , schopnosť porozumieť logike aplikácií po funkčnej stránke
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1283693
Posting date: 26.6.2012
2012-06-26
location: Bratislava Position: IT analytik, IT konzultant, Produktový manažér - špecialista Company: Pro HR
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou