We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník Back Office
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Máte záujem pracovať na administratívnej pracovnej pozícií?
Máte skúsenosť s normovaním pracovného výkonu?
Považujete sa za precízneho človeka?
Do nášho tímu hľadáme nového člena, ktorého náplňou práce bude:
- spracovanie zmlúv a ich expedícia klientom,
- spracovanie žiadostí o vydanie platobných kariet,
- realizácia pokynov klientov k službám na účtoch (príkazy na úhradu, opravné príkazy, príkazy na storná),
- vybavovanie telefonických a písomných požiadaviek klientov
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá:1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
- stredoškolské vzdelanie s maturitou (ekonomické vzdelanie výhodou)
- Microsoft Excel - pokročilý
- orientácia v bankových produktoch – výhodou
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kvalifikačné a osobnostné kritériá:
- orientácia na kvalitu a štandardy
- orientácia na cieľ a výsledok
- dôslednosť a precíznosť v práci
- zodpovedný prístup k pracovným úlohám
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2785655
Posting date: 28.10.2016
2016-10-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný poradca, Osobný bankár Company: Poštová banka
The job comes from another website or source.