We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Klientsky poradca - pobočka Komárno
Miesto práce
Komárno, okres Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu Poštovej banky v Komárne hľadáme šikovného a najmä akčného OBCHODNÍKA. Náplňou práce klientskeho poradcu sú predaj bankových produktov a starostlivosť pre klienta.
Poradca tiež:
- aktívne oslovuje klientov na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky
- poskytuje poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
- pracuje s finančnou hotovosťou
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Komárne na Mederčskej ul.
- Termín nástupu: január/ dohodou
- Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
- Spôsob odmeňovania: mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka.Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.
Požadujeme
Hlavným kritériom výberu kandidátov nie je prax v oblasti bankovníctva, ale:
- prax v oblasti ponuky a predaja produktov/služieb
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Výhodu majú kandidáti, ktorí majú:
- prax v oblasti bankovníctva alebo telekomunikácií
- skúsenosť s prácou s finančnou hotovosťou
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- iniciatívnosť a osobné nasadenie
- výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
- záujem o predaj bankových produktov
- orientácia na dosahovanie výsledkov
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
- motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov v priebehu septembra.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1985701
Posting date: 20.1.2015
2015-01-20
location: okres Komárno Position: Finančný poradca, Klientský pracovník, Priehradkový pracovník Company: Poštová banka
The job comes from another website or source.