We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Klientsky poradca - pobočka Žilina
Miesto práce
Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu v rámci jednej z najúspešnejších pobočiek Poštovej banky v Žiline hľadáme šikovného a najmä akčného kolegu s OBCHODNÝM zmýšľaním. Hlavnými zložkami náplne práce poradcu sú predaj bankových produktov, komplexná starostlivosť pre klienta. Poradca taktiež:
- aktívne oslovuje klientov priamo na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky
- hľadá možnosti ako osloviť nových klientov, zodpovedá za napĺňanie svojho obchodného plánu
- poskytuje komplexné poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
- spracováva back - office (administratívu súvisiacu s prácou s hotovosťou, zmluvnú dokumentáciu)
- pracuje s hotovosťou
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Žiline, Na priekope 19, Žilina
- Termín nástupu: november/ dohodou
- Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
- Spôsob odmeňovania: každomesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.
- Zástup počas materskej dovolenky našej kolegyne (pri obojstrannej spokojnosti nie je vylúčený ani pracovný pomer na dobu neurčitú)
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb
- prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva výhodou nie podmienkou
- prax v oblasti telekomunikácií výhodou
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- iniciatívnosť, osobné nasadenie
- výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
- záujem o predaj bankových produktov
- orientácia na dosahovanie výsledkov
- zodpovedný prístup v prípade zastupovania riaditeľa
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
- motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov v priebehu septembra.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1899862
Posting date: 15.10.2014
2014-10-15
location: okres Žilina Position: Finančný poradca, Klientský pracovník, Priehradkový pracovník Company: Poštová banka
The job comes from another website or source.