We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník Bratislava - centrála
PCexpres, s.r.o.
Miesto práce
Osadná 11, Bratislava
Osadná 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača
900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Starostlivosť o bežný chod firmy v rozsahu:
- triedenie a evidencia (email, pošta) dodávateľských faktúr a zadávanie úhrad do informačného systému/internetbankingu, kontrola úhrad
- kontrola dochádzky zamestnancov
- vystavovanie faktúr za servis
- triedenie obsahu balíkov doručovaných z pobočiek a od zákazníkov a následné zadeľovanie na príslušné stredisko
- príležitostné overovanie dostupnosti náhradných dielov u dodávateľa
- objednávanie kancelárskych a reklamných materiálov na základe dopytu pobočiek
- reportovanie nedostatkov a návrhov na zlepšenie vedeniu spoločnosti
- základné upratovanie prijímacej kancelárie
PRIAMY a telefonický kontakt so zákazníkmi v rozsahu:
- priama komunikácia so zákazníkmi (bežná komunikácia so zákazníkmi a technikmi, riešenie reklamácií, oboznamovanie zákazníkov so stavom zákazky a pod.)
- prijímanie, výdaj zákazok a podávanie informácií o ich stave
- telefonické podávanie informácií zákazníkom o ponuke služieb
- triedenie a evidencia (email, pošta) dodávateľských faktúr a zadávanie úhrad do informačného systému/internetbankingu, kontrola úhrad
- kontrola dochádzky zamestnancov
- vystavovanie faktúr za servis
- triedenie obsahu balíkov doručovaných z pobočiek a od zákazníkov a následné zadeľovanie na príslušné stredisko
- príležitostné overovanie dostupnosti náhradných dielov u dodávateľa
- objednávanie kancelárskych a reklamných materiálov na základe dopytu pobočiek
- reportovanie nedostatkov a návrhov na zlepšenie vedeniu spoločnosti
- základné upratovanie prijímacej kancelárie
PRIAMY a telefonický kontakt so zákazníkmi v rozsahu:
- priama komunikácia so zákazníkmi (bežná komunikácia so zákazníkmi a technikmi, riešenie reklamácií, oboznamovanie zákazníkov so stavom zákazky a pod.)
- prijímanie, výdaj zákazok a podávanie informácií o ich stave
- telefonické podávanie informácií zákazníkom o ponuke služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké zľavy na príslušenstvo, náhradné diely a servis z našej ponuky
- multisport karta na rôzne športové a nešportové podujatia
- teambuildingy
- multisport karta na rôzne športové a nešportové podujatia
- teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Kontaktujeme len vybraných uchádzačov na základe doručenia životopisu. Pohovory prebiehajú na centrále PCexpres s.r.o., ulica Osadná 11, Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- samostatnosť a iniciatíva
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Výhodou:
- technické myslenie
- prehľad o najnovších trendoch vo sfére smartfónov
- predošlá skúsenosť aktívnej komunikácie so zákazníkmi aspoň 2 roky
- samostatnosť a iniciatíva
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Výhodou:
- technické myslenie
- prehľad o najnovších trendoch vo sfére smartfónov
- predošlá skúsenosť aktívnej komunikácie so zákazníkmi aspoň 2 roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najväčší servis mobilnej elektroniky a predaj príslušenstva pre mobilné telefóny s 15. ročnou históriou. Jasným cieľom je spokojný zákazník a neustála progresivita. Náš tím tvorí mladý a dynamický kolektív.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2293685
Posting date: 27.8.2019
2019-08-27
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: PCexpres, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača