We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor materiálu a zákaznického servisu s NJ
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava, okres Pezinok, okres Senec, okres Dunajská Streda, okres Trnava
Bratislavský kraj, Bratislava, okres Pezinok, okres Senec, okres Dunajská Streda, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúci / platové podmienky upresníme pri osobnom pohovore
motivujúci / platové podmienky upresníme pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- miesto výkonu práce= Bratislava
- pracovná doba je štandardná
Na pozíciu Koordinátora materiálu a zákaznického servisu pre nášho klienta hľadáme kandidáta s pokročilým nemeckým jazykom, ktorý bude využívať predovšetkým v písomnej komunikácii, a má predchádzajúcu pracovnú skúsenosť na p. Špecialistu zákazníckej podpory/ Customer care agenta/ Koordinátora materiálu/ Logistu/ Disponenta materiálu vo výrobnej/ resp. distribučnej spoločnosti alebo obchodnej spoločnosti.
- spracovávanie objednávok od zákazníka v internom ERP spoločnosti
- plánovanie sezónneho tovaru
- preklady na výrobkoch do slovenčiny
- objednávanie prepravy
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodávok
- komunikácia s colným deklarantom
- vedenie a evidencia vzoriek
- riešenie reklamácií a vystavovanie dobropisov
- vystavovanie prepravných dokumentov – baliaci predpis, dodací list
- vystavovanie faktúr
- pracovná doba je štandardná
Na pozíciu Koordinátora materiálu a zákaznického servisu pre nášho klienta hľadáme kandidáta s pokročilým nemeckým jazykom, ktorý bude využívať predovšetkým v písomnej komunikácii, a má predchádzajúcu pracovnú skúsenosť na p. Špecialistu zákazníckej podpory/ Customer care agenta/ Koordinátora materiálu/ Logistu/ Disponenta materiálu vo výrobnej/ resp. distribučnej spoločnosti alebo obchodnej spoločnosti.
- spracovávanie objednávok od zákazníka v internom ERP spoločnosti
- plánovanie sezónneho tovaru
- preklady na výrobkoch do slovenčiny
- objednávanie prepravy
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodávok
- komunikácia s colným deklarantom
- vedenie a evidencia vzoriek
- riešenie reklamácií a vystavovanie dobropisov
- vystavovanie prepravných dokumentov – baliaci predpis, dodací list
- vystavovanie faktúr
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- skrátené pracovné piatky, do 14.00
- zvyšovanie platu
- prostredie menšej, rodinnej firmy
- 13. plat
- balík sociálnych benefitov
- práca v príjemnom prostredí
- flexi pracovná doba
- skrátené pracovné piatky, do 14.00
- zvyšovanie platu
- prostredie menšej, rodinnej firmy
- 13. plat
- balík sociálnych benefitov
- práca v príjemnom prostredí
- flexi pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis na adresu [email protected]
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za porozumenie.
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za porozumenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické/ technické/ humanitné
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ s maturitou
• Technické myslenie
• Samostatnosť
• Flexibilita
• Znalosť MS Office
• Nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
• Organizačné schopnosti
• Technické myslenie
• Samostatnosť
• Flexibilita
• Znalosť MS Office
• Nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
• Organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2806505
Posting date: 26.12.2016
2016-12-26
location: Bratislavský kraj, Bratislava, okres Pezinok, okres Senec, okres Dunajská Streda, okres Trnava Position: Disponent, HR asistent, HR Koordinátor, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: Neumann Consulting s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: motivujúci / platové podmienky upresníme pri osobnom pohovore